آینده نامشخص هافبک مراکشی

آینده نامشخص هافبک مراکشی

پایگاه خبری فوتبالی- آینده هافبک مراکشی فیورنتینا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، طبق ادعای رسانه های ایتالیایی فیورنتینا تا ۲۸ ماه آگوست به منچستریونایتد فرصت داده است که انتقال سوفیان آمرابات را نهایی کند و این در حالی است که  منچستریونایتد نیاز دارد که  دونی فن دبیک را بفروشد تا بتواند شرایط انتقال ۲۹ میلیون پوندی آمرابات را تکمیل کند. آمرابات مراکشی در حال حاضر به صورت انفرادی  تمرین میکند و در تمرینات گروهی بنفش های فلورانس حضور ندارد.

این در حالی است که مدیرعامل فیورنتینا در مصاحبه اخیر خود خبر تمرین انفرادی آمرابات را تایید کرده و گفت: «سوفیان در حال حاضر با تیم ما تمرین نمیکند و ما هنوز هیچ پیشنهادی برای او دریافت نکردیم. اگر بازیکنانی هستند که از حضور در اینجا ناراضی هستند ما میتوانیم پیشنهاد های بقیه تیم ها را برای آنها در نظر بگیریم و بررسی کنیم.»

در همین حال نورادین امربات برادر او در مصاحبه ای اشاره کرده تماس هایی برای سفیان برای پیوستن به گالاتاسرای وجود داشته و من  امیدوارم این انتقال رخ دهد. گفتنی است آمرابات در فضل نقل و انتقالات زمستانی اروپا در آستانه پیوستن به بارسلونا بود اما به دلیل درخواست قرارداد قرضی بارسا و عدم موافقت تیم شهر فلورانس این انتقال منتفی شد. باید دید در روزهای باقیمانده فصل نقل و انتقالات تابستانی اروپا یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی ۲۰۲۲ در ترکیب تیم ملی مراکش به کدام باشگاه خواهد پیوست.

۱۰۰۹