ادعای جنجالی خبرنگار ایتالیایی: عدم تمایل سردار آزمون برای بازی در جام ملت‌های آسیا

ادعای جنجالی خبرنگار ایتالیایی: عدم تمایل سردار آزمون برای بازی در جام ملت‌های آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران که به‌زودی با آاس رم قرارداد امضا می‌کند، با هدف کمک به تیم مورینیو و وفق یافتن با شرایط تیم جدیدش، تمایلی به ترک جالوروسی در میانه فصل با هدف شرکت در جام ملت‌های آسیا ندارد.

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون که پنج شنبه شب برای عقد قرارداد با آاس رم وارد ایتالیا شده قرار است امروز جمعه در تست های پزشکی رم شرکت کند. گفته می شود قرارداد مهاجم تیم ملی ایران با جالوروسی قرضی همراه با بند خرید غیراجباری 12 میلیون یورویی خواهد بود.

سردار آزمون که پس از حضور در فوتبال روسیه و تیم هایی مثل روستوف، روبین کازان و زنیت سن پترزبورگ سال گذشته با قراردادی به تیم لورکوزن پیوسته بود حالا چالشی جدید در تیمی را پیش رو خواهد داشت که همیشه طبق گفته خود آرزوی بازی زیر نظر سرمربی این تیم یعنی ژوزه مورینیو را داشته است و حالا به آرزوی دیرینه خود جامه عمل پوشانده است. آزمون که در دو جام ملت های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ عضو تیم ملی ایران بوده در صورت حضور در تیم ملی در رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ سومین حضور خود را در این رقابت ها تجربه خواهد کرد.

ادعای جنجالی دی مارتزیو در حالی مطرح شده که سردار در اردوهای تیم ملی به جز رقابت های اخیر کافا عضوی از تیم ملی فوتبال ایران بوده و به نظر میرسد فدراسیون فوتبال ایران و شخص امیر قلعه نویی به راحتی زیر بار از دست دادن مهاجم گلزن تیم ملی در جام ملت های آسیا نخواهند رفت.

۱۰۰۹