پدیده سانتوس به چلسی پیوست

پدیده سانتوس به چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- طبق اعلام صفحه رسمی باشگاه چلسی دیوید واشینگتن پدیده برزیلی که در فصل جاری لیگ سری آ برزیل در ۹ دیدار ۲ بار گلزنی کرده  با قراردادی ۷ ساله با قابلیت تمدید یکسال بیشتر  به ارزش ۱۶ میلیون یورو به علاوه ۴ میلیون پاداش از سانتوس به چلسی پیوست.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن برزیلی پس از پیوستن به جمع آبی های لندن در گفتگو با سایت این باشگاه اظهار داشت:"خیلی خوشحالم که به تیم بزرگی مثل چلسی پیوستم. نمی توانم صبر کنم تا اولین بازی ام را اینجا در چنین باشگاه بزرگی انجام دهم و امیدوارم در دوران حضورم در چلسی تعداد زیادی گل و پاس گل به ثبت برسانم."

این بازیکن محصول باشگاه بازیکن ساز سانتوس به شماره میرود و از دوران کودکی در این تیم حضور داشته و تابحال در ۱۶ حضور رسمی خود در رقابت های مختلف برای سانتوس موفق به ثبت ۲ گل نیز شده و توانایی بازی در پست وینگر سمت راست و چپ و بازیکن پشت مهاجم را نیز دارد. چلسی با توجه به مصدومیت انکونکو و شماری دیگر از بازیکنان خود در پست وینگر با کمبودهایی روبرو بوده و حضور این بازیکن با تکنیک میتواند دست پوچتینو را برای انتخاب مهره های خود در فصل جاری بیش از پیش باز بگذارد.

۱۰۰۹