پرسپولیس یک - ذوب آهن یک/ پرسپولیس، ذوب نشد/ دو گل، یکی به خودی و یکی آفساید!

پرسپولیس یک - ذوب آهن یک/ پرسپولیس، ذوب نشد/ دو گل، یکی به خودی و یکی آفساید!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس بازی خانگی مقابل ذوب آهن با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. دیداری که در آن شاگردان گل‌محمدی برای عقب نیفتادن از سپاهان به دنبال برد هستند و شاگردان محمد ربیعی برای اینکه ثابت کنند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند به دنبال متوقف کردن پرسپولیسِ مدعی در تهران هستند.

در حالی که نیمه اول این بازی موقعیت خاصی نداشت در واپسین دقایق بود که سروش رفیعی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان به پایان برسد و حلب باید دید تفکرات گل‌محمدی و رفیعی برای نیمه دوم چگونه خواهد بود.

با گزارش مهمترین اتفاقات و حواشی این بازی با ما همراه باشید/ در حال تکمیل..


ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی (محمد عمری 46)، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک (گئورگی گولسیانی 82)، سروش رفیعی (مسعود ریگی 46)، سعید صادقی (یاسین سلمانی 69)، مهدی ترابی، شهاب زاهدی و وحید امیری

ترکیب ذوب‌ آهن: حبیب فرعباسی، محمدقریشی، آرش قادری، شایان مصلح، امیرحسین جدی ، پوریا آریا کیا (جلال مداحی 87)، فردین یوسفی، مهرداد رضایی  (پویا مختاری 78)، سجادآشوری (امین کاظمیان)، محمدجواد محمدی و محمد حسین اسلامی (عرفان معصومی 64)


کارت زرد: محمدحسین اسلامی (6)، دانیال اسماعیلی‌فر (11)، مرتضی پورعلی گنجی (43)، حبیب فرعباسی (66)، پوریا آریاکیا (80)

کارت قرمز: -

گل‌های بازی: سروش رفیعی (گل به خودی 44)، گولسیانی (85)

نیمه اول:

* بازی با دقایقی تاخیر آغاز شد.

دقیقه 5: محمدحسین اسلامی بعد از جا گذاشتن یک مدافع پرسپولیس در موقعیت خوبی قرار گرفت اما شوت او راهی کرنر شد.

دقیقه 16: شهاب زاهدی قصد داشت با شوت راه دور دروازه ذوب آهن را باز کند اما ضربه او دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 23: وحید امیری با پرتاب بلند اوت توپ را به درون محوطه ذوب آهن فرستاد و محمدحسین کنعانی زادگان با یک ضربه سر تماشایی تا آستانه گلزنی پیش رفت اما توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: وحید امیری به خوبی دانیال اسماعیلی فر را صاحب توپ کرد و این بازیکن بعد از حرکت عرضی درون محوطه حریف با پاس به بیرون سعید صادقی را در موقعیت ایده آل گلزنی قرار داد اما شوت صادقی روی بی دقتی زده شد و با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 30: شوت محمدجواد محمدی از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد با مدافع پرسپولیس تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 33: سانتر امیرحسین جدی به درون محوطه پرسپولیس با ضربه سر آرش قادری همراه شد اما توپ راهی به چارچوب دروازه نداشت و با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 34: محمدجواد محمدی در موقعیت ضد حمله اقدام به شوتزنی کرد اما توپ او بعد از برخورد به مدافع پرسپولیس مقابل پای محمدحسین اسلامی قرار گرفت و ضربه این بازیکن هم تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 39: پوریا آریاکیا به خوبی از بین چند بازیکن پرسپولیس به سمت دروازه این تیم حرکت کرد و از پشت محوطه شوت زد اما ضربه خطرناک او از کنار دروازه به بیرون رفت.

(گل اول ذوب آهن) دقیقه 44: علی نعمتی با پرتاب اوت توپ را به سروش رفیعی رساند و در حالی که علیرضا بیرانوند درون دروازه حضور نداشت سروش رفیعی با پاس رو به عقبی که شدت بالایی داشت دروازه تیم خودی را باز کرد.

گل اول ذوب آهن مقابل پرسپولیس

دقیقه 2+45: ضربه سر وحید امیری به شکلی خطرناک از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه 4+45: سانتر امیرحسین جدی با ضربه سر مهاجم ذوب آهن همراه شد و توپ به شکل بسیار خطرناکی راهی اوت شد.

نیمه دوم:

* پرسپولیس با دو تغییر هجومی نیمه دوم را آغاز کرد.

دقیقه 55: شوت سعید صادقی بعد از برخورد با مدافع ذوب آهن به کرنر رفت.

دقیقه 56: شهاب زاهدی بعد از کنترل توپ به خوبی دانیال اسماعیلی فر را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن جالب نبود و حبیب فرعباسی در دو مرحله توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 61: میلاد سرلک از پشت محوطه ذوب آهن اقدام به شوت‌زنی کرد اما توپ او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 72: محمد عمری در حالی که پشت به دروازه بود به خوبی پاس دانیال اسماعیلی فر را کنترل کرد و ضربه بسیار خطرناکی زد که با واکنش دیدنی حبیب فرعباسی مهار شد.

دقیقه 73: میلاد سرلک در شرایطی که می‌توانست هم توپ را سانتر کند و هم پاس بدهد اما از زاویه بست شوتزنی کرد و توپش با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 75: مهدی ترابی بعد از توپ گیری از محمد قریشی از پشت محوطه ذوب آهن قصد گلزنی داشت ولی شوت او دقیقا به جایی رفت که حبیب فرعباسی حضور داشت و آن را در اختیار گرفت.

دقیقه 79: محمد عمری در شلوغی محوطه ذوب آهن توانست شهاب زاهدی را که در دهانه دروازه حضور داشت صاحب توپ کند و زاهدی هم قصد داشت به صورت نمایشی و با ضربه پشت پا دروازه حریف را باز کند اما توپ او به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه فرعباسی راهی اوت شد.

دقیقه 83: توپ برگشتی مدافعان پرسپولیس به عرفان معصومی رسید و این بازیکن بعد از کنترل توپ می‌خواست با شلیکی ناگهانی گل بزند اما شوت او با اختلافی اندک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

(گل اول پرسپولیس) دقیقه 85: گئورگی گولسیانی روی سانتر ارسالی توانست به خوبی از بین دو مدافع ذوب آهن روی هوا ضربه سر بزند. در این صحنه کاری از دست حبیب فرعباسی برنیامد و گولسیانی اولین گل فصل خود را به ثمر رساند.

گل اول پرسپولیس به ذوب آهن

* در دقیقه 88 به دلیل قطع شدن بخشی از روشنایی ورزشگاه، بازی متوقف شد.

* برای نیمه دوم 9 دقیقه وقت تلف شده لحاظ شد.

دقیقه 2+90: شوت ناگهانی یاسین سلمانی دقیقا به جایی زده شد که فرعباسی حضور داشت و آن را در اختیار گرفت.

دقیقه 6+90: ارسال محمد عمری در زوایه‌ای که امکان فریب حبیب فرعباسی وجود داشت اما این دروازه‌بان به خوبی جهت توپ را تشخیص کرد و موقعیت گلزنی را از حریف گرفت.

۶۴۴۲