واکنش فیفا به رفتار نامتعارف رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا

واکنش فیفا به رفتار نامتعارف رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - فیفا به اتفاقات جنجالی و رفتار لوئیز روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در فینال جام جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، رفتارهای عجیب روبیالس در مراسم اهدای مدال و جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی اسپانیا در جام جهانی زنان با واکنش های منفی زیادی همراه شده است. جنی هرموسو بازیکن تیم زنان اسپانیا خواستار برخورد شدید با روبیالس شده و نخست وزیر اسپانیا هم رفتار او را غیرقابل قبول دانسته است. در حال حاضر همه منتظر استعفای روبیالس هستند و حالا فیفا نیز پرونده انضباطی وی را باز کرده است.

در حقیقت فیفا در بیانیه ای اعلام کرده است که پرونده اخلاقی رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا را باز کرده است چرا که رفتارهای او را در تناقض با بندهای 13.1 و 13.2 قوانین انضباطی فیفا می دانند. کمیته انضباطی  اعلام بقیه جزئیات را به بررسی نهایی پرونده موکول کرده است. 

در هر صورت به نظر می رسد که روبیالس شانسی برای ادامه کار در فدراسیون فوتبال اسپانیا ندارد. روزی که می توانست موفق ترین روز دوران مدیریت او باشد، به یک فاجعه تمام عیار تبدیل شد چرا که او به حدی از قهرمانی تیمش خوشحال شده بود که رفتارهایی عجیب و غیرمتعارف را انجام داد و حالا به نظر می رسد که فوتبال اسپانیا باید آماده تغییر رییس فدراسیون خود باشد.

4125