سوژه روز/ بانوان خوش قدم در لیگ برتر

سوژه روز/ بانوان خوش قدم در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- حضور زنان در ورزشگاه‌های لیگ برتر در فصل جاری با چند نکته خاص همراه بوده است.

به گزارش فوتبالی، سومین هفته لیگ برتر در حالی روز گذشته پیگیری شد که در یکی از ویژه‌ترین اتفاقات هفته بانوان شهر انزلی توانستند با حضور در ورزشگاه سیروس قایقران، برای اولین بار بازی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند. پاقدم بانوان برای شاگردان مهدی تارتار بسیار خوش‌یمن بود و برد پر گل این تیم را رقم زد.

این سومین بازی لیگ بیست و سوم است که در حضور بانوان هوادار برگزار شد و نکته جالب اینجاست که تمام این بازی‌ها پر گل بوده و حداقل سه گل بین دو تیم رد و بدل شده است؛ در هفته اول که گل گهر میزبان فولاد بود توانست در حضور تماشاگرانش – که بانوان هم بین آنها بودند - با حساب سه بر صفر پیروز شود، هفته دوم شمس آذر در خانه با نتیجه 2 بر یک به هوادار باخت و هفته سوم هم ملوان با چهار گل فولاد علیرضا منصوریان را بدرقه کرد.

علاوه بر پر گل بودن بازی‌هایی که با حضور بانوان در ورزشگاه برگزار شده، به نظر می‌رسد در چنین شرایطی احتمال پیروزی تیم میزبان بیشتر هم می‌شود و این را می‌توان در نتایج گل گهر و ملوان به وضوح دید.

 در این بین از این نکته هم نباید غافل شد که در سه هفته ابتدایی لیگ، تیم فولاد بیشتر از هر تیم دیگری در حضور بانوان به میدان رفته که حاصلش شکست‌های سنگین سه بر صفر و چهار بر صفر بوده و احتمالا باید گفت پاقدم زنان در ورزشگاه‌ها برای هر تیمی که خوب باشد، برای فولادی‌ها خوب نیست.

ناگفته نماند که در فصل جاری بانوان هوادار تراکتور تبریز هم یک بار به ورزشگاه رفته‌اند اما نه در جریان لیگ برتر، بلکه در مصاف با الشارجه امارات در پلی آف لیگ قهرمانان که با شکست سه بر یک نماینده ایران همراه شد.

عکس از ارژنگ عنبری

6442