اولین باری که مسی برای اینتر میامی گلزنی نکرد

اولین باری که مسی برای اینتر میامی گلزنی نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - بازی اینتر میامی مقابل سینسیناتی اولین باری است که لیونل مسی در تیم آمریکایی موفق نمی شود که گلزنی کند و دروازه حریف را باز کند.

به گزارش فوتبالی، در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی آمریکا یا همان US Open Cup، اینتر میامی و سینسیناتی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پس از تساوی سه بر سه، اینتر میامی در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی برسد و حریف خود را شکست دهد و راهی فینال رقابت های US Open Cup شود.

لیونل مسی در این بازی پنالتی اول اینتر میامی در پایان بازی را زد و آن را به گل تبدیل کرد تا تیمش شروع خوبی در ضربات پنالتی داشته باشد. اما مسی در طول این بازی موفق نشد گلزنی کند. گل های اینتر میامی را در این بازی لئوناردو کامپانا ( دو بار ) و جوزف مارتینز به ثمر رساندند. البته لیونل مسی در این بازی دو بار پاس گل داد. هر دو گل کامپانا روی پاس گل های لیونل مسی به ثمر رسیدند.

مسی تاکنون 8 بازی برای اینتر میامی انجام داده است. ستاره آرژانتینی در 7 بازی قبلی خود برای اینتر میامی گلزنی کرده بود اما در بازی هشتم بالاخره روند گلزنی او متوقف شد و مقابل سینسیناتی پایش به گلزنی باز نشد.

1470