صعود یاران مسی به فینال جام حذفی آمریکا با ضربات پنالتی

صعود یاران مسی به فینال جام حذفی آمریکا با ضربات پنالتی

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی آمریکا یا همان US OPEN CUP، اینتر میامی و سینسیناتی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی توانست حریف خود را شکست دهد و راهی فینال رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، این بازی در پایان 120 دقیقه با تساوی سه بر سه به پایان رسید و همین تساوی موجب شد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی اینتر میامی موفق شد با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی برسد. لیونل مسی در این بازی پنالتی اول تیمش را زد و آن را به راحتی به گل تبدیل کرد.

در این بازی گل های اینتر میامی را کامپانیا ( دو بار ) و مارتینز به ثمر رساندند. لیونل مسی هم در این دیدار دو پاس گل داد. از سوی دیگر گل های سینسیناتی را هم آکاستا، وازکز و کوبو به ثمر رساندند.

در این بازی ابتدا سینسیناتی با نتیجه دو بر یک جلو افتاد اما در دقایق پایانی، اینتر میامی توانست بازی را دو بر دو مساوی کند و به وقت های اضافه برود. در وقت های اضافه سینسیناتی گل سوم را هم خورد و بازی سه بر دو شد اما این تیم به تلاش خود ادامه داد و بازی را سه بر سه مساوی کرد تا این که در ضربات پنالتی باخت.

مسی اکنون در آستانه فتح دومین جام خود در اینتر میامی قرار گرفته است.

تماشای خلاصه بازی اینتر میامی - سینسیناتی

1470