ستاره اکوادوری لورکوزن هدف جدید بوندس لیگایی یورگن کلوپ

ستاره اکوادوری لورکوزن هدف جدید بوندس لیگایی یورگن کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول ستاره بایرلورکوزن، پیرو هینکاپی را هدف قرار داده است و ژابی آلونسو، سرمربی تیم آلمانی ممکن است به تیم سابق خود کمک کند تا این بازیکن به آنفیلد برود. یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، تمایل دارد تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هفته آینده، یک مدافع میانی چپ به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی ، جوئل ماتیپ وارد آخرین سال قرارداد خود شده است، جو گومز با مصدومیت مواجه شده است تا ابراهیما کوناته به عنوان زوج ویرجیل فن دایک در قلب دفاع باقی بماند. میکی فن دی ون قبل از امضای قرارداد با تاتنهام مورد توجه لیورپول قرار گرفت و گزینه دیگر هم لوی کولویل مدافع جوان چلسی بود اما او قرارداد جدیدی با چلسی امضا کرد. 

هینکاپی لورکوزن در حالی مورد توجه لیورپول قرار گرفته که در گذشته به دو تیم  اسپرز و وستهم لینک شده بود. این بازیکن 21 ساله دو پیش به بوندسلیگا نقل مکان کرد و در خط دفاعی نقش درخشانی داشت و آلونسو، سرمربی بایر، هوادار سرسخت این مدافع بود.این مربی اسپانیایی که پس از قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 در آنفیلد یک اسطوره است، گفت: «من فکر می کنم او یک مدافع بسیار مدرن است. او می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند. او در بازی‌های اخیر به‌عنوان یک مدافع کناری به ما خدمت می‌کرد، اما زمانی که با سه دفاع دفاعی بازی می‌کردیم، مدافع میانی چپ نیز بود. او تهاجمی است، زمانی که توپ را در اختیار دارد تصمیمات بهتری می گیرد، بیشتر از نفوذ می کند تا پاس های مورب ارسال کند و سرعت بالایی هم دارد. این قابلیت ها به من انگیزه می دهد که بازیکنی با پتانسیل در اختیار داشته باشم زیرا او به تیم کمک می کند تا بهتر بازی کنیم او بازیکن بزرگی است.»

۱۰۰۹