مقصر افت ستاره انگلیسی منچستریونایتد از نگاه فردیناند

مقصر افت ستاره انگلیسی منچستریونایتد از نگاه فردیناند

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد انگشت اتهامش را به سمت اریک تن هاگ گرفت و معتقد است که این سرمربی هلندی، دلیل اصلی افت میسون مونت بوده است. 

به گزارش فوتبالی، ماه قبل میسون مونت با انتقالی 60 میلیون پوندی از چلسی به منچستریونایتد پیوست و قراردادی چهارساله با گزینه تمدید یک سال بیشتر امضا کرد. اما، زندگی میسون مونت در الدترافورد کمی با مشکل مواجه شده و او نتوانسته خودش را با ترکیب اریک تن هاگ وفق دهد. مونت در دو بازی ابتدایی لیگ برتر در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار داشت، اما اصلاً عملکرد خوبی از خودش به جای نگذاشت.

به نقل از سایت گل، ریو فردیناند راجع به عملکرد ضعیف میسون مونت گفت: "شما نمی توانید یک بازیکن را بعد از دو بازی قضاوت کنید، واقعاً نمی توانید چنین کاری انجام دهید. بازیکنانی در تاریخ منچستریونایتد به اسطوره تبدیل شده اند که شاید در دو بازی اول خود اصلاً خوب نبودند، اما این دلیلی برای زیر سوال بردن آن ها نبود. الان نمی توانید مونت را سرزنش کنید، بلکه باید به تن هاگ نگاهی بیاندازید. این تیم اصلاً زیر نظر او خوب بازی نمی کند، در حقیقت، هیچ کس خوب بازی نمی کند. اما امیدوارم که هرچه زودتر تیم به روند خوبش بازگردد."

4416