کمال و هواداران پرسپولیس؛ دیدار به نیم‌فصل دوم!

کمال و هواداران پرسپولیس؛ دیدار به نیم‌فصل دوم!

پایگاه خبری فوتبالی - شاید برخی هواداران پرسپولیس از حواشی که او اخیرا برای تیم‌شان ایجاد کرد ناراحت باشند اما قطعا وقتی او را ببینند تشویقش خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، روزهای اولیه جدایی کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس آرام و بدون حاشیه سپری شد اما او در یک مصاحبه جالب صحبت‌هایی درباره برخی بازیکنان پرسپولیس مطرح کرد که بیانش ضرورتی نداشت.

البته او حق داشت از نحوه جدایی‌اش ناراحت باشد و همه هم در این باره به کمال حق می‌دادند اما وقتی وارد مباحثی شد که به مدیریت باشگاه مربوط می‌شد تعداد مخالفانش بیشتر شد.

بعد از قرعه‌کشی لیگ برتر هم مشخص شد که پرسپولیس و ذوب‌آهن خیلی زود و در هفته سوم و در ورزشگاه آزادی با هم روبرو خواهند شد.

اما اول خود کمال مصدوم شد و و سپس ماجرای ناآماده بودن ورزشگاه آزادی برای میزبانی از هواداران پیش آمد. 

مساله اول به نظر می‌رسد حل شده است. گفته می‌شود مصدومیت کمال تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است و او حتی می‌توانست در مقابل پرسپولیس بازی هم بکند اما کادر فنی ذوب قصد ندارد ریسک کند و کمال را به زمین بفرستد.

مشکل دوم اما حل نشده و بازی فردای دو تیم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. حالا اگر کمال با تیمش به تهران و ورزشگاه آزادی بیاید هم هواداران پرسپولیس را نخواهد دید.

بنابراین قرار ملاقات کمال و هواداران پرسپولیس تا هفته سوم نیم فصل دوم به تاخیر می‌افتد. شاید بین کامیابی‌نیا و پرسپولیسی‌ها کدورت کوچکی پیش آمده باشد اما قطعا این دلخوری فراموش می‌شود هواداران پرسپولیس هر بار او را ببینند تشویقش خواهند کرد. 

1359