بنزما در آستانه ترک الاتحاد؟/ اختلاف شدید کریم و سرمربی تیمش

بنزما در آستانه ترک الاتحاد؟/ اختلاف شدید کریم و سرمربی تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه عربستانی "الشرق الاوسط" مدعی شده است که نونو اسپیریتو سانتو سرمربی پرتغالی الاتحاد عربستان به مدیران تیمش گفته است که کریم بنزما را نمی خواهد چون مهاجم فرانسوی را مناسب سبک بازی تیمش نمی داند!

به گزارش فوتبالی، گزارشات در عربستان حاکی از آن است که نونو از مدیران تیمش خواسته تا درها را به روی جدایی بنزما باز کنند چون این بازیکن را مناسب تیمش نمی داند. این منابع گزارش داده اند که جذب مهاجم رئال مادرید بدون مشورت با سرمربی سابق تاتنهام انجام شده است و به همین خاطر در حال حاضر اختلاف میان آنها در رختکن بالا گرفته است.

بر اساس گزارش شرق الاوسط، بنزما از نونو خواسته تا بازوبند کاپیتانی را به او بدهد اما مربی پرتغالی این درخواست را رد کرده است. برنده توپ طلا نیز از شرایط کنونی خود در الاتحاد راضی نیست و هیچ بعید نیست که در روزهای آینده از تیم عربستانی جدا شود!

بنزما در این فصل دو بازی رسمی در الاتحاد داشته که هنوز گل نزده اما در مقابل الرائد پاس گل داد. مشخص نیست که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد اما جدایی بنزما از الاتحاد می تواند یکی از عجیب ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی باشد. بنزما قراردادی دو سال و نیمه را با الاتحاد با ارزش 600 میلیون یورو به امضا رسانده است. 

4125