تغییر مسیر هافبک پی‌اس‌جی به سوی قطر

تغییر مسیر هافبک پی‌اس‌جی به سوی قطر

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو وراتی هافبک ایتالیایی 30 ساله پی اس جی هنوز مقصد آینده خود را مشخص نکرده است.

به گزارش فوتبالی، لوئیز انریکه روی این بازیکن حساب نمی کند و قطری ها نیز امید زیادی دارند تا از فروش این بازیکن 60 میلیون یورو درآمدزایی کنند. وراتی که دو سال پیش با تیم ملی ایتالیا به قهرمانی یورو دست پیدا کرده بود، هنوز در مورد مقصد آینده خود تصمیمی نگرفته است.

در حقیقت این بازیکن در لیست فروش پی اس جی قرار دارد. او در این تابستان با باشگاه های الهلال و الاهلی از تابستان صحبت کرده بود که پی اس جی برای فروش وی 60 میلیون یورو طلب کرده بود. حالا فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که باشگاه العربی قطر برای خرید این بازیکن دست به کار شده است و هیچ بعید نیست که مسیر این بازیکن به سوی لیگ قطر تغییر کند.

البته پیش از این گفته شده بود که احتمال ماندن وراتی در فوتبال اروپا وجود دارد. اگر بایرن مونیخ در این تابستان به فروش جاشوا کیمیش رضایت بدهد، به سراغ خرید وراتی به عنوان جایگزین او می روند. از سویی یونایتد هم به دنبال خرید سفیان امرابات هافبک مراکشی است اما اگر برای خرید این بازیکن به توافق نرسند، به سراغ جذب وراتی خواهند رفت.  در هر صورت به نظر می رسد که تکلیف این بازیکن در روزهای آینده مشخص شود اما شانس ماندنش در پاریس خیلی کم است.

4125