غیبت ستاره تازه وارد شیاطین سرخ در مقابل آرسنال

غیبت ستاره تازه وارد شیاطین سرخ در مقابل آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه منچستر یونایتد، دوری میسون مونت از میادین را به دلیل مصدومیت، تا پس از وقفه بازی‌های ملی، تایید کرده است.

به گزارش فوتبالی، این هافبک انگلیسی در اوایل پنجره تابستانی، با انتقالی به ارزش 55 میلیون پوند، راهی منچستر یونایتد شد و قراردادی 4 ساله با گزینه تمدید برای یکسال بیشتر، را با شیاطین سرخ به امضا رساند.

مونت در هر دو بازی ابتدایی یونایتد در لیگ جزیره، بازی را از ابتدا شروع کرد، بازی‌هایی که با برد خفیف شیاطین سرخ مقابل ولورهمپتون و شکست در بازی دوم مقابل تاتنهام همراه بود. او در بازی آخر در دقیقه 85 از زمین بازی بیرون آمد و حالا منچستر یونایتد، تایید کرده است که آن تعویض به دلیل مصدومیت مونت بوده است، باشگاه دراینباره گفته است:" میسون مونت، بازی روز شنبه مقابل ناتینگهام فارست را به دلیل مصدومیتی که آخر هفته مقابل تاتنهام برایش رخ داد، از دست خواهد داد. این مشکل کوچک احتمالا مونت را تا بعد وقفه‌ بازی‌های ملی در ماه آینده، از میادین، دور نگه خواهد داشت. این هافبک انگلیسی، در هر دو بازی ما در لیگ جزیره تا به اینجای کار، از ابتدا به میدان رفته است و اولین بازی خود برای باشگاه در این رقابت‌ها را در برد 0-1 هفته گذشته مقابل ولورهمپتون، به انجام رساند.”

مونت با توجه به این مصدومیت، بازی مقابل ناتینگهام فارست و به احتمال زیاد، بازی مهم یونایتد در ورزشگاه امارات مقابل آرسنال را از دست خواهد داد.

2102