کامران قاسم‌پور مسابقات جهانی بلگراد را از دست داد

کامران قاسم‌پور مسابقات جهانی بلگراد را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی- دارنده دو مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم جهان به دلیل آسیب‌دیدگی حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، کامران قاسم‌پور که چندی قبل از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شده بود، باوجود تلاش خودش و کادر پزشکی برای رسیدن به مسابقات جهانی، شرکت در این رقابت‌ها را از دست داد.

او در این اردو روی تشک رفت و تمرین کشتی انجام داد اما علاوه بر آنکه همچنان احساس درد کرده و نتوانست تمرین را خوب پشت سر بگذارد، پای دیگرش هم دچار آسیب‌دیدگی شد و باتوجه به اینکه در ماه‌های اخیر هم نتوانسته تمرینات کشتی را پشت سر بگذارد، از لیست مسافران مسابقات جهانی بلگراد خارج شد.

پیش از این بعد از تشدید آسیب‌دیدگی قهرمان جهان، کادرفنی تیم ملی امیرعلی آذرپیرا را به اردوی تیم ملی دعوت کرده و او را در وزن 92 کیلوگرم تورنمنت مجارستان محک زد.

بنابراین تیم اعزامی به مسابقات جهانی را میلاد والی‌زاده در 57 کیلو، رضا اطری در 61 کیلو، رحمان عموزاد در 65 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 92 کیلو، مجتبی گلیج در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم تشکیل خواهند داد.

مسابقات کشتی آزاد جهانی 2023 به عنوان اولین مرحله از گزینشی المپیک پاریس، 25 تا 28 شهریور در صربستان برگزار می‌شود.

2636