ماجراهای ذوب آهن و بازیکن سرباز پرسپولیس

ماجراهای ذوب آهن و بازیکن سرباز پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در حالی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که ظاهرا میلاد سرلک نمی‌تواند در این بازی حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، یکی از مباحث داغ روزهای اخیر فوتبال ایران به موضوع سربازی میلاد سرلک مربوط می‌شود. موضوعی که پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر به آن پرداخته بودیم. این بازیکن طبق قانون از اول شهریور مشمول خدمت سربازی است و فقط تا آن زمان قادر به همراهی پرسپولیس خواهد بود. البته اگر او به تیم ملی دعوت شد، طبیعتا شرایطش متفاوت خواهد بود.

طی چند وقت اخیر، دو روایت کاملا متفاوت درباره این هافبک دفاعی منتشر شده است. بر اساس روایت اول، امیر قلعه‌نویی قطعا این بازیکن را به تیم ملی دعوت خواهد کرد تا نگرانی سرلک بابت همراهی پرسپولیس، برطرف شود.

اما روایت دوم، 180 درجه فرق می‌کند و حاکی از آن است که تا این لحظه، تماسی با سرلک برای دادن گذرنامه‌اش به فدراسیون گرفته نشده و گویا او جایی در فهرست جدید تیم ملی ندارد.

اگر فرض بگیریم که روایت دوم صحت دارد، طبیعی است که بازی کردن او از ابتدای شهریور، غیرقانونی خواهد بود و با توجه به همین موضوع، باشگاه ذوب آهن می‌تواند از پرسپولیس به خاطر استفاده احتمالی از سرلک شکایت کند به خصوص آنکه دیشب در برنامه فوتبال برتر اعلام شد که سازمان نظام وظیفه در صورتی که از بازیکنی برای بحث سربازی شکایت شود، به ماجرا ورود کرده و به شکایت رسیدگی می‌کند"

این وسط صبح امروز مصاحبه‌ای از قول نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن منتشر شد که او گفته بود اگر سرلک جلوی این تیم به میدان برود، قطعا از پرسپولیس شکایت خواهد کرد.

البته که نکیسا این مصاحبه را تکذیب کرده اما بعید است با توجه به نامشخص بودن وضعیت سرلک، پرسپولیس درباره این بازیکن ریسک کند و تا زمانی که لیست جدید تیم ملی اعلام نشود، به احتمال بسیار زیاد، این هافبک دفاعی جایی در ترکیب تیمش نخواهد داشت. ماجرا وقتی جدی‌تر می‌شود که فرشید طاهری، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان در مصاحبه‌ای درباره سرلک گفته است: آخرین مدرک ارائه شده از سوی باشگاه پرسپولیس گویای آن است که میلاد سرلک تا یک شهریور مجوز دارد و اگر این باشگاه تصمیم دارد تا مجوز حضور این بازیکن را پس از تاریخ اعلام شده تمدید کند باید از سازمان نظام وظیفه مدرک جدیدی را ارائه کند.

6442