کیهانی: به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم در انتخابی شرکت کنم/ به هانگژو می‌روم

کیهانی: به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم در انتخابی شرکت کنم/ به هانگژو می‌روم

پایگاه خبری فوتبالی- حسین کیهانی سرانجام با رکوردشکنی در مسابقات باشگاهی در فهرست دوومیدانی‌کاران اعزامی به هانگژو قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، حسین کیهانی به جمع ۶ دوومیدان‌کار دیگر برای اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو اضافه شد.

وی در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری ها این موضوع را تایید و اظهار داشت: نام من در لیست اولیه دوومیدانی‌کاران اعزامی بود؛ اما در اول فصل به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم در انتخابی شرکت کنم و ناراحتم از اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا حضور نداشتم. در نهایت در مسابقاتی باشگاهی توانستم رکوردشکنی کنم و به فهرست اعزام‌ها اضافه شدم.

وی گفت: در این مدت تمام تلاشم را کردم تا رضایت فدراسیون را جلب کنم. افشین داوری هم مدت کوتاهی است که سرپرست فدراسیون شده و در این مدت فرصت زیادی نداشته است؛ اما در این فاصله کوتاه تمام تلاش خود را برای اعزام یک تیم باکیفیت کرده است تا به نتیجه دلخواه برسد.

کیهانی روز گذشته در دومین دوره مسابقات باشگاهی دوومیدانی در ۳۰۰۰ متر با مانع با ثبت زمان ۸:۴۶.۷۱ دقیقه ضمن شکستن رکورد باشگاهی قهرمان شد. رکورد باشگاهی پیشین این ماده با زمان ۸:۵۳.۳۹ دقیقه در اختیار خودش بود. همچنین سمیر اقبالی رکورد پیشین این ماده در رده سنی جوانان که ۹:۰۳.۳۴دقیقه(۱۳۹۳/۳/۲۴-تایپه) در اختیار خلیل ناصری بود شکست.

2636