پیش بازی ملوان – فولاد/ نبرد در لبه تیغ

پیش بازی ملوان – فولاد/ نبرد در لبه تیغ

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان تارتار و منصوریان برای فرار از بحران به مصاف هم می‌روند.

 

به گزارش فوتبالی، در ادامه رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر دو تیم بدون امتیاز ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان باید با یکدیگر دیدار کنند. مهدی تارتار و علیرضا منصوریان که حالا روی لبه تیغ قرار گرفته‌اند به خوبی می‌دانند که نتیجه نگرفتن از این بازی می‌تواند تبعات بسیار سنگینی برایشان به همراه داشته باشد و همین مساله کافی است تا حساسیت و اهمیت تمام امتیازات این بازی افزایش یابد.

* جنگ ناکام‌ها

ملوان بندرانزلی که فصل گذشته را در منطقه خطر سپری کرد، امسال شروعی نه چندان خوب داشته و هر دو بازی ابتدای فصل را باخته است. شاید اگر مهران احمدی در بازی هفته پیش مقابل استقلال تهران در زدن ضربه پنالتی بیشتر دقت می‌کرد حالا وضعیت ملوان نزدیک به بحران نبود. احتمالا او سعی خواهد کرد آن پنالتی از دست رفته را با بازی خوب مقابل فولاد جبران کند.

در سمت مقابل هم گادوین منشا نتوانسته مانند فصول قبلی خود پر فروغ ظاهر شود. منشا در باخت خانگی هفته پیش فولاد مقابل صنعت نفت ناکام بود و بعید نیست که او هم در این بازی برای نجات خودش و تیمش از بحران تلاش مضاعفی داشته باشد.

* فولاد به دنبال جلوگیری از این آمار

در دو هفته ای که از لیگ بیست و سوم سپری شده تیم فولاد با 5 گل دریافتی بیشترین گل خورده را به نام خود ثبت کرده است. آنها به خوبی می‌دانند که برای جلوگیری از ورود به بحران باید مقابل ملوان پیروز شوند و مهمترین شرط پیروزی در این بازی خارج از خانه گل نخوردن است.

* نتیجه هفته گذشته

ملوان بندر انزلی: مهدی تارتار و شاگردانش در حالی که می‌توانستند از استقلال تهران امتیاز بگیرند در دقایق پایانی تک گل بازی را دریافت کردند تا دومین شکست فصلشان اینگونه رقم بخورد.

فولاد خوزستان: علیرضا منصوریان در دربی کم تماشاگر اما پر حاشیه خوزستان با نتیجه دو بر یک باخت و با دست خالی از بازی با نفت آبادان بیرون آمد.

* وضعیت در جدول: ملوان و فولاد هنوز بدون امتیاز هستند و فقط به لطف تفاضل گل به ترتیب در رده‌های سیزدهم و پانزدهم قرار دارند.

هفته سوم لیگ برتر

چهارشنبه 1 شهریور 1402

ملوان بندرانزلی – فولاد خوزستان ساعت 19:30

ورزشگاه سیروس قایقران

داوران: وحید زمانی، امید افخمی، محسن بابایی، مهرداد خسروی

6442