واکنش سرمربی آرسنال به علاقه رئال مادرید به ستاره برزیلی

واکنش سرمربی آرسنال به علاقه رئال مادرید به ستاره برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال هرگونه پیشنهاد و علاقه رئال مادرید به جذب گابریل ماگالائش را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید اگرچه فصل را با 2 پیروزی آغاز کرده، اما وضعیت ترکیب این تیم خیلی مساعد به نظر نمی رسد. آن ها پیش از شروع فصل، تیبو کورتوا را به خاطر پارگی رباط صلیبی از دست دادند و در شروع فصل، ادر میلیتائو نیز به همین مصدومیت دچار شد و حالا هر دو برای مدت بسیار طولانی از میادین به دور خواهند بود. 

حالا لوس بلانکوس برای تقویت خط دفاعی و پر کردن جای خالی ادر میلیتائو، به دنبال جذب گابریل ماگالائش، مدافع برزیلی آرسنال است. گابریل هر دو بازی آرسنال در فصل جدید را از روی نیمکت کارش را شروع کرد و در دقایق پایانی بازی وارد زمین می شد. حالا اخباری به بیرون درز کرده که تیم های عربستانی و رئال مادرید علاقه خاصی به جذب او دارند، اما آرتتا گفت: "بازی نکردن گابریل مقابل کریستال پالاس؟ مشکلی با او ندارم. فقط از نظر فنی فکر کردم که این ترکیب برای این بازی بهتر است. او در هر دو بازی به ما کمک کرده تا به پیروزی برسیم. گابریل واقعا مدافع سطح بالایی است و در این فصل، بازی های زیادی به میدان خواهد رفت."

4416