آلوز در آسیا دوباره به فرم قبلی بازمی‌‌گردد؟

آلوز در آسیا دوباره به فرم قبلی بازمی‌‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک پرتغالی تیم فوتبال تراکتور، آخرین باری که پاس گلی به نام خود ثبت کرد در هفته بیست و هشتم فصل گذشته بود.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو آلوز در اولین فصل حضورش در فوتبال ایران، با ارسال ۱۳ پاس‌گل ، بهترین پاسور لیگ بیست‌ودوم شد، او تا پایان هفته نوزدهم، ۱۲ پاس‌گل داده بود تا خیلی زود در آستانه شکستن رکورد بیشترین پاس‌گل در یک فصل از تاریخ لیگ‌برتر قرار بگیرد.

روند پاس‌گل‌های آلوز بعد از شش ماه افت کرد. او با اینکه از آن تاریخ تا به حال فقط در یک مسابقه حضور نداشت، اما در مجموع ۱۲ مسابقه فقط یک پاس‌گل داد.

آخرین بار که هافبک پرتغالی تراکتور موفق به ارسال پاس‌گل شده به هفته بیست‌وهشتم لیگ گذشته بازمی‌گردد، جایی که گستاوو واگنین روی پاس آلوز موفق به ثمر رساندن گل دوم تیمش در این دیدار شده بود.

البته بخشی از افت آمار آلوز به کم‌دقتی مهاجمان تراکتور برمی‌گردد. آلوز در این شش ماه، ۳۲ مرتبه با پاس‌های کلیدی، موقعیت ساخته است که هم‌تیمی‌هایش هدر دادند.

تراکتور روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه در ورزشگاه یادگارامام (ره) در مرحله پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا به مصاف الشارجه امارات خواهد رفت و حالا باید دید آیا ACL برای هافبک پرتغالی تراکتور خوش‌یمن خواهد بود و آیا آلوز می‌تواند اولین پاس‌گل فصل جدیدش را به ثمر برساند یا خیر؟

1999