پیروزی سخت آرسنال مقابل کریستال پالاس در دومین هفته لیگ

پیروزی سخت آرسنال مقابل کریستال پالاس در دومین هفته لیگ

پایگاه خبری فوتبالی – دو تیم کریستال پالاس و آرسنال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه  0-1 به نفع توپچی‌ها به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، کریستال پالاس که در ورزشگاه سلهرست پارک، میزبان تیم آرسنال بود، با برد در بازی اول خود در مقابل شفیلد یونایتد، پا به زمین مسابقه گذاشته بود و آرسنال نیز با برد 2-1 هفته قبل مقابل ناتینگهام فارست، در این بازی حاضر شده بود.

در اکثر دقایق نیمه اول توپ در اختیار تیم آرسنال بود اما جز لحظه کوبیدن توپ به تیرک دروازه پالاس توسط ادی انکتیا، خطر جدی دیگری دروازه ها را تهدید نکرد. در نیمه دوم اودگارد، کاپیتان آرسنال در دقیقه 54، موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد. دقیقه 67 بازی، تومیاسو، مدافع آرسنال، با دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد تا کریستال پالاس توپ و میدان را در اختیار بگیرد اما تلاش‌های این تیم با عملکرد تماما دفاعی آرسنال خنثی شد و راهی به دروازه آرسنال پیدا نکرد.

با توجه به نتیجه این بازی، شاگردان میکل آرتتا جزو سه تیمی قرار گرفتند که هر دو بازی خود را در لیگ جزیره با پیروزی پشت سر گذاشته اند. آرسنال با برد در این بازی با 6 امتیاز به رده سوم صعود کرد و پالاس نیز با 3 امتیاز، در رده یازدهم جدول جای گرفت.

آرسنال هفته بعد باید در ورزشگاه امارات از فولام میزبانی کند و کریستال پالاس نیز عازم خانه برنتفورد می‌شود تا در مقابل زنبورها صف آرایی کند.

2102