کلوپ و توخل، به دنبال ستاره فراموش شده گواردیولا

کلوپ و توخل، به دنبال ستاره فراموش شده گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی – بایرن مونیخ و لیورپول، به جذب کالوین فیلیپس از منچستر سیتی، علاقه نشان داده اند.

به گزارش فوتبالی، فیلیپس تابستان گذشته با انتقالی به ارزش 45 میلیون پوند، از لیدز راهی من سیتی شد اما در دوازده ماه اخیر تنها 21 بار و در جموع کمتر از 600 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. علی رغم مشکلات او در تیم جدیدش، ود بازیکن پیش‌تر در این تابستان اعلام کرد که می‌خواهد در سیتی بماند و برای جایگاهش مبارزه کند اما این موضوع هم نتوانسته مانع ابراز علاقه تیم‌های مختلف اروپایی به او شود.

گزارش‌ها حاکی از این هستند که بایرن مونیخ به جذب این هافبک انگلیسی علاقه مند است و این علاقه هم از حضور توماس توخل در این تیم که از زمان حضورش در چلسی، عملکرد این بازیکن را زیر نظر داشته است، ناشی شده است.

از طرفی دیگر، لیورپول نیز به این بازیکن انگلیسی علاقه مند است؛ کلوپ پس از اینکه در راه جذب کایسدو و لاویا، قافیه را به چلسی باخت، فیلیپس را به عنوان جدیدترین هدف خود مد نظر دارد.

آینده فیلیپس ممکن است به شرایط رایان گراونبرخ گره خورده باشد، کسی که آینده مبهمی در بایرن مونیخ دارد. گراونبرخ توسط تیم‌های مختلفی از لیگ جزیره مانند لیورپول و منچستر یونایتد مورد توجه قرار دارد و در صورتی که انتقال او به لیورپول عملی شود، ممکن است بایرن مونیخ خیلی جدی تر به تلاش برای جذب فیلیپس بپردازد و او جایگزین بازیکن هلندی در بایرن مونیخ شود.

2102