گواردیولا در آستانه خرید جانشین محرز با 60 میلیون یورو

گواردیولا در آستانه خرید جانشین محرز با 60 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که کول پالمر، زننده گلهای منچسترسیتی در فینال سوپرجام انگلیس و سوپرجام اروپا، گامی به جلو برداشته اما گواردیولا به خرید در خط حمله تیمش اصرار می ورزد.

به گزارش فوتبالی، پس از انتقال ریاض محرز از منچسترسیتی به الاهلی با 35 میلیون یورو، در حال حاضر گواردیولا سخت به دنبال بازیکنی برای پست بال چپ است که به نظر می رسد که ژرمی دوکو نگاه سرمربی منچسترسیتی را جلب کرده است. وینگر 21 ساله بلژیکی یکی از گزینه های اصلی سیتیزن ها برای خرید در خط حمله به شمار می رود. 

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که منچسترسیتی با دوکو به توافق رسیده و حالا در تلاش است تا رن را هم راضی کند تا با مبلغ 55 تا 60 میلیون یورو این بازیکن را به فروش برساند. البته سیتی گزینه های دیگری نظیر کارو میتوما از برایتون و مایکل اولیسه از کریستال پالاس را هم دنبال می کرد اما به نظر می رسد که دوکو گزینه نهایی آنها باشد. 

رومانو گزارش داده است که دوکو و منچسترسیتی از هفته ها پیش به توافق رسیده بودند و حالا باید در مورد قیمت نهایی توافق حاصل شود. سیتی امیدوار است که در روزهای آینده با رن به توافق برسد و این پدیده آینده دار بلژیکی را به ترکیببش اضافه کند. 

مصدومیت های کوین دی بروینه و برناردو سیلوا باعث شده تا سیتی در فاز هجومی تضعیف شود. فیل فودن و کول پالمر نمایش خوبی داشته اند اما گواردیولا به خریدهای بیشتری نیاز دارد.

4125