الاتحاد در پی جذب مدافع سابق رئال مادرید

الاتحاد در پی جذب مدافع سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - برخی گزارشات حاکی از ان است که الاتحاد تلاش ها را برای جذب رافائل واران مدافع فرانسوی منچستریونایتد آغاز کرده است و اولین تماس ها نیز مثبت بوده است.

به گزارش فوتبالی، واران دو سال پیش از رئال مادرید با 40 میلیون یورو و قراردادی چهار ساله راهی منچستریونایتد شد. این مدافع 30 ساله  در سومین فصلش در اولدترافورد حضور دارد که مجموعا 65 بازی داشته است.  حالا برخی گزارشات حاکی از آن است که این بازیکن شاید راهی الاتحاد عربستان شود. 

نواف العقیل خبرنگار عربستانی مدعی است که واران برای حضور در لیگ عربستان چراغ سبز نشان داده است. در حقیقت الاتحاد برای خرید این بازیکن در ابتدا باید با یونایتد به توافق برسد چرا که هنوز دو سال تا پایان قراردادش باقی مانده است. 

واران که تجربه چهار قهرمانی اروپا با رئال مادرید را در کارنامه خود دارد و با تیم ملی فرانسه نیز قهرمان جام جهانی شده، می تواند با کوله باری از تجربه  راهی الاتحاد شود تا به هم تیمی هایش انگولو کانته و کریم بنزما در این تیم ملحق شود. 

البته اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد به هیچ وجه دوست ندارد که واران را از دست بدهد چرا که روی زوج مدافع فرانسوی و لیساندرو مارتینز برای خط دفاعی خود حساب ویژه ای باز کرده است و دلیلی برای جدایی رافا از تیمش نمی بیند.

4125