پیام ستاره زنان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا پس از درگذشت پدرش

پیام ستاره زنان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا پس از درگذشت پدرش

پایگاه خبری فوتبالی - اولگا کارمونا دفاع چپ زنان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا دیروز با زدن گل قهرمانی لاروخا در مقابل انگلیس در فینال جام جهانی، به قهرمان مردم کشورش شد اما بلافاصله پس از بازی با یکی از تلخ ترین اتفاقات عمرش مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، پدر اولگا کارمونا بامداد شنبه درگذشت اما خانواده اش تصمیم گرفتند که این خبر را از او مخفی نگه دارند تا با تمام قوا در فینال مقابل انگلیس حضور پیدا کند. اولگا که در نیمه نهایی نیز در مقابل سوئد، گل صعود تیمش به فینال را به ثمر رسانده بود، در فینال هم زننده تک گلی بود که به اولین قهرمانی تاریخ اسپانیا در جام جهانی منجر شد.

اولگا بلافاصله بعد از بازی از درگذشت پدرش خبردار شد تا روزی که می توانست شادترین روز عمرش باشد، با غم انگیزترین روز زندگی او همزمان شود. کارمونا در مورد درگذشت پدرش پیامی احساسی در صفحه توییترش منتشر کرد:" بدون آن که خودم خبر داشته باشم، پیش از شروع بازی صاحب ستاره خودم در آسمان شده بودم. می دانم که به من نیروی بزرگی دادی تا دست به کاری بی نظیر بزنم. می دانم که امشب از آسمان من را می بینی و به من افتخار می کنی. آرام بخواب، بابا."

4125