هالند یا بنزما؟ کدام مهاجم بهتری است؟

هالند یا بنزما؟ کدام مهاجم بهتری است؟

پایگاه خبری فوتبالی - ادین ژکو مهاجم سابق تیم های اینتر و منچسترسیتی به مقایسه میان کریم بنزما ستاره سابق رئال مادرید و ارلینگ هالند، ماشین گلزنی منچسترسیتی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، هالند در فصل گذشته با رقم 60 میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست و در فصل گذشته موفق شد همراه با این تیم به قهرمانی 3 گانه، لیگ برتر انگلیس، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و حالا بهترین مهاجم دنیا تلقی می شود. این عنوان در سال گذشته به کریم بنزما رسید و این مهاجم فرانسوی موفق به برنده شدن جایزه توپ طلا در سال 2022 شد. بنزما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به قصه خود با رئال مادرید پایان داد و با قراردادی سنگین به الاتحاد عربستان پیوست تا به جمع بازیکنان بزرگی بپیوندد که از فوتبال اروپا به خاورمیانه رفته اند.

حالا ادین ژکو مهاجم حال حاضر فنرباحچه راجع به این دو نفر گفت: "بنزما یکی از بهترین مهاجمان دنیا در 10 سال گذشته است. هالند یکی از بهترین مهاجمان در 10 سال آینده است. آن ها متفاوت هستند. هالند مثل یک حیوان است. او تشنه گلزنی می باشد. خیلی وقت است که چنین خصوصیاتی در یک بازیکن مشاهده نکرده ام. بنزما یک مهاجم باکلاس، فنی و باکیفیت است."

4416