رکوردشکنی بازیکن متولد سال 2007 برای بارسلونا

رکوردشکنی بازیکن متولد سال 2007 برای بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و کادیز در ورزشگاه خانگی بارسا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آبی و اناری پوشان موفق شدند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکته های ویژه این بازی برای بارسلونا، حضور لامینه یامال در ترکیب ابتدایی آبی و اناری ها بود. ژاوی هرناندز از این بازیکن جوان در ترکیب آغازین تیمش استفاده کرده بود. این بازیکن توانایی بازی به عنوان مهاجم و هافبک تهاجمی را دارد و در مقابل کادیز بیشتر در نقش وینگر و هافبک کناری ظاهر شده بود.

لامینه یامال یک رکورد ویژه را در بارسلونا ثبت کرد. او تبدیل به جوان ترین بازیکن تاریخ بارسلونا شد که در یک بازی رسمی لالیگایی از ابتدا درون ترکیب آبی و اناری پوشان قرار می گیرد. لامینه یامال در حال حاضر 16 سال و 38 روز سن دارد. او متولد سال 2007 میلادی است. در سال 2007 میلادی ستاره ای مثل مسی در حال اوج گیری در بارسلونا بود و در آن زمان یامال به تازگی متولد شد و به دنیا آمد!

این بازیکن در رده های سنی مختلف تیم ملی اسپانیا هم بازی کرده است و به نظر می رسد که چند سال دیگر بتواند خودش را به تیم ملی بزرگسالان اسپانیا هم برساند.

1470