ادعای رومانو؛ مدافع منچسترسیتی هم‌تیمی رونالدو شد

ادعای رومانو؛ مدافع منچسترسیتی هم‌تیمی رونالدو شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که آیمریک لاپورته، مدافع اسپانیایی منچستر سیتی خرید جدید النصر عربستان است و قرار است که به زودی به طور رسمی به تیم عربستانی بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، النصر عربستان در حال حاضر در خط دفاعی مشکلاتی دارد و مدیران این تیم به دنبال جذب مدافع بودند. در ابتدا به نظر می رسید که سرخیو راموس یکی از گزینه های النصر عربستان است اما در نهایت آیمریک لاپورته به این تیم پیوسته است.

به گفته فابریزیو رومانو، آیمریک لاپورته و النصر عربستان به توافق نهایی رسیده اند. باشگاه النصر برای خرید آیمریک لاپورته با منچستر سیتی هم به توافق نهایی رسیده است. در حقیقت منچستر سیتی قرار است برای لاپورته رقمی حدود 30 میلیون یورو را دریافت کند. همچنین دستمزد آیمریک لاپورته در النصر عربستان معادل 20 میلیون دلار برای هر سال خواهد بود. قرارداد لاپورته با النصر عربستان یک قرارداد سه ساله خواهد بود و تا سال 2026 اعتبار خواهد داشت.

اوتاویو که اهل کشور پرتغال است و آیمریک لاپورته که اهل کشور اسپانیا است، قرار است در هفته پیش رو در النصر عربستان معارفه شوند و دو خرید جدید تیم عربستانی خواهند بود و به این ترتیب با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی می شوند.

1471