احتمال اقدام منچستر یونایتد و بایرن مونیخ برای خرید وراتی

احتمال اقدام منچستر یونایتد و بایرن مونیخ برای خرید وراتی

پایگاه خبری فوتبالی – ماکو وراتی، هافبک پاری سن ژرمن امیدوار است که به زودی انتقالش به لیگ عربستان را نهایی کند اما فرصت جذب این ستاره ایتالیایی به منچستر یونایتد و بایرن مونیخ نیز پیشنهاد شده است.

به گزارش فوتبالی، این ستاره 30 ساله به دلیل رفتار باشگاه با نیمار و امباپه که از دوستان نزدیکش به شمار می‌روند، خواهان ترک این باشگاه است. الهلال که به تازگی انتقال نیمار را رسمی کرد، ماه گذشته با وراتی بر سر جزئیات شخصی به توافق رسید اما این انتقال به دلیل عدم تمایل تیم سعودی برای پرداخت مبلغ درخواستی 60 میلیون یورویی پاری سن ژرمن، با شکست مواجه شد. 

هرچند الهلال از این معامله کنار کشید، الاهلی که مالکی مشترک با تیم الهلال دارد، برای جذب وراتی پا پیش گذاشته است و باور دارد که می‌تواند با پی اس جی به توافق برسد.

با این وجود وراتی ممکن است فرصت دوباره ای برای ماندن در اروپا داشته باشد و نمایندگان این بازیکن، تیم‌های مختلف اروپایی مانند منچستر یونایتد و بایرن مونیخ را آگاه کرده اند که این بازیکن در دسترس است.

منچستر یونایتد که ضعف خط میانی اش در باخت این هفته مقابل تاتنهام مشهود بود، به سوفیان آمرابات، هافبک فیورنتینا لینک شده است و بایرن مونیخ نیز که پیش‌تر در جذب دکلان رایس ناموفق بود، همچنان به دنبال تقویت خط هافبک تیم خود است و باید دید این دو تیم برای جذب ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، اقدامی خواهند کرد یا نه.

2102