ربیعی به دنبال قطع نوار برد پرسپولیس

ربیعی به دنبال قطع نوار برد پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با درسی که از تقابل های اخیرش با پرسپولیس گرفته، دنبال این است تا روند بردهای تیم گل‌محمدی را قطع کند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در هفته سوم بیست و سومین دوره لیگ برتر مقابل ذوب آهن قرار می‌گیرد که شاگردان یحیی گل‌محمدی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، دنبال حفظ روند پیروزی‌های خود هستند.

سرخپوشان این فصل را با برتری یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک آغاز کردند و در هفته دوم نیز توانستند تراکتور را با تک گل سعید صادقی از پیش‌رو بردارند تا از همین ابتدا، برای تکرار عنوان قهرمانی و سایر مدعیان خط و نشان بکشند.

این در حالی است که سرخپوشان برای رسیدن به هدف خود یعنی تداوم پیروزی‌ها در لیگ، با تیمی برابر ذوب‌آهن قرار خواهند گرفت که نسبت به آخرین تقابل شاید پنج تغییر داشته باشد.

یحیی گل‌محمدی برای آخرین دیدار با ذوب‌آهن از ترکیب علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پور علی گنجی، دانیال اسماعیل فر، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سینا اسد بیگی، وحید امیری، میلاد سرلک، محمد عمری و امید عالیشاه استفاده کرد که نسبت به ترکیب این فصل پنج تغییر را در پیش دارد.

یحیی گل‌محمدی در شرایطی در دو بازی قبلی به برتری رسیده که تیمش موفق به ثبت کلین شیت شده و بعید است که به ترکیب تیم برنده دست بزند و بدین ترتیب سرخپوشان نسبت به آخرین رویارویی با ذوب آهن پنج تغییر را در ترکیب می بینند.

گئورگی گولسیانی، عمری، هنانوف،‌ عالیشاه و اسدبیگی نفراتی هستند که امسال نیمکت‌نشین هستند و به جای آنها نفراتی مانند حسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی، شهاب زاهدی،‌ مهدی ترابی و سعید صادقی در ترکیب به میدان می‌روند و به همین خاطر می توان گفت که نیمی از تیم نسبت به آخرین تقابل دو تیم تغییر کرده است.

پرسپولیس فصل قبل در بازی افتتاحیه مقابل ذوب آهن به میدان رفت که با تساوی بدون گل متوقف شد اما در بازی برگشت با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه آزادی توانست رقیبش را شکست دهد. امید عالیشاه با ضربه سر تنها گل پرسپولیس مقابل ذوب آهن را فصل قبل به ثمر رساند.

حالا ذوب آهن هم با محمد ربیعی چهره تازه‌ای به خود گرفته و دنبال این است که بتواند ترمز پرسپولیس را در خانه حریف بکشد و بتواند دومین برد فصل را دشت کند.

گاندوها فصل را با برتری دو بر یک برابر ملوان آغاز کردند و در ادامه با نتیجه ۲ بر صفر در شهرآورد اصفهان مغلوب سپاهان شدند. حالا محمد ربیعی دنبال این است که با توجه به اتفاقات فصل قبل، این بار بتواند جلوی برد پرسپولیس را بگیرد.

سرمربی این فصل سبزپوشان اصفهانی، فصل قبل در دو بازی رفت و برگشت با مس رفسنجان مقابل پرسپولیس با نتیجه مشابه یک بر صفر شکست خورد.

نکته جالب این است که هر دو گل پرسپولیس مقابل تیم محمد ربیعی در فصل قبل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در بازی رفت یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی گل زد و در بازی برگشت هم گئورگی گولسیانی از روی نقطه پنالتی تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

حالا گلزن بازی رفت از پرسپولیس رفته و گلزن بازی برگشت هم نیمکت‌نشین شده است و حالا ربیعی امیدوار است تا بتواند روند برتری‌های مدافع عنوان قهرمانی را قطع کند.

2636