مصدومیت ستاره جدید تیم تاتنهام

مصدومیت ستاره جدید تیم تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی – جیمز مدیسون پس از بازی تاتنهام و منچستر یونایتد، در حالی دیده شده که با عصا و کفش محافظ ورزشگاه را ترک می‌کرده است.

به گزارش فوتبالی، این هافبک انگلیسی در برد 2-0 تاتنهام مقابل منچستر یونایتد، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. او از زمان پیوستنش به جمع تاتنهامی‌ها در این تابستان، شروع بسیار خوبی داشته اما حالا با توجه به مصدومیت احتمالی‌اش نگرانی طرفداران این تیم را برانگیخته است. گزارش‌ها از ورزشگاه تاتنهام، حاکی از این بودند که او با عصا و کفش محافظ دیده شده اما گفته می‌شود که این موضوع یک مسئله پیشگیرانه بوده است. مدیسون در نیمه دوم و در برخوردی که با بازیکن یونایتد داشت، به زمین افتاد اما در نهایت به نظر مشکلی برای ادامه بازی نداشت و تمام 90 دقیقه را به بازی ادامه داد تا تاتنهام موفق شود اولین پیروزی خود زیر نظر پوسکوگلو را به دست آورد.

تاتنهام در 30 دقیقه اول بازی، تیم برتر میدان نبود اما به یکباره در نیمه دوم بر بازی تسلط کامل پیدا کرد و هر دوگل خود را نیز در نیمه دوم به ثمر رساند.

مدیسون پس از اینکه موفق نشد تا تیم لستر سیتی را از سقوط به رده پایین تر نجات دهد، در این تابستان به تاتنهام پیوست و پس از جدایی هری کین شماره 10 این مهاجم انگلیسی را بر تن می‌کند.

2102