مدافع بارسلونا راهی لیگ هلند شد

مدافع بارسلونا راهی لیگ هلند شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرجینیو دست به صورت قرضی به آیندهوون ملحق می شود.

به گزارش فوتبالی، اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که این مدافع در ساعات آینده راهی هلند خواهد شد و به صورت قرضی برای یک فصل به تیم هلندی ملحق می شود. این قرارداد برای هم هطرفین رضایت بخش بوده است. بارسلونا نیمی از دستمزد این بازیکن را تقبل خواهد کرد اما با رفتن او، شش میلیون یورو از حجم دستمزدها کم می شود. آیندهوون می تواند با پرداخت ده میلیون یورو در تابستان آینده، قرارداد این بازیکن را به حالت قطعی در بیاورد.

دوران حضور ملی پوش آمریکایی در بارسلونا را می توان دورانی ناکام به شمار آورد. بارسلونا در سال 2020، این بازیکن را با نظر رونالد کومان از آژاکس خرید اما دست هرگز در پست دفاع راست جا نیافتد و فقط یک فصل در نیوکمپ حضور داشت. او فصل گذشته قرضی به میلان رفت که در این تیم هم ثبات کافی را نداشت. 

بارسلونا با خروج دست حالا فقط یک مازاد دیگر دارد: کلمنت لنگله که در ده روز آینده برای فروش او نیز تلاش خواهند کرد. این بازیکن پیشنهادهایی از عربستان و اروپا دارد و احتمال جدایی قرضی او خیلی زیاد است. 

بارسلونا در تلاش است تا هر چه زودتر خرید ژائو فلیکس را رسمی کند. آنها به دنبال خرید یک هافبک هم هستند که برناردو سیلوا گزینه اصلی آنهاست هر چند که شرایط لوسلسو و ژائو فلیکس را هم دنبال می کنند.

4125