ادعای کاپیتان منچستریونایتد: داور باید از ما عذرخواهی کند!

ادعای کاپیتان منچستریونایتد: داور باید از ما عذرخواهی کند!

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد به انتقاد از داوران بازی با تاتنهام پرداخت و معتقد است که آن ها به دلیل اعلام نکردن خطای پنالتی، باید از آن ها عذرخواهی کنند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته از چهارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس، تیم های تاتنهام و منچستریونایتد مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت تیم لندنی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. در دقیقه 26 این بازی، شوت آلخاندرو گارناچو در داخل محوطه جریمه به بازوی کریستین رومرو، مدافع آرژانتینی تاتنهام برخورد کرد، اما مایکل اولیور، داور بازی تصمیم گرفت تا آن را پنالتی اعلام نکند. 

به نقل از سایت گل، برونو فرناندز که به شدت از عملکرد داوری عصبانی بود، گفت: "برید از خود داور سوال بپرسید. آن ها باید بعد از بازی ها مصاحبه کنند تا بتوانند دلایل خود را توضیح بدهند. آن صحنه کاملاً پنالتی بود، هیچ بهانه ای برای ندیدن آن نداشتند و VAR نیز بهانه ای برای بررسی نکردن صحنه نداشت. هفته گذشته در بازی با ولورهمپتون سر صحنه پنالتی بزرگ نمایی کردند و می خواهم ببینم که در این هفته چه کار می کنند. می خواهم ببینم آیا جان ماس از ما عذر خواهی می کند یا خیر."

4416