وقتی رونالدو با هت‌تریک خود جلوی باخت منچستریونایتد به تاتنهام را گرفت

وقتی رونالدو با هت‌تریک خود جلوی باخت منچستریونایتد به تاتنهام را گرفت

 پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و تاتنهام در ورزشگاه خانگی تاتنهام به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تاتنهام موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد نتوانست مقابل تاتنهام خودی نشان بدهد و یا کامبک بزند و آن ها شکست دو گله مقابل تاتنهام را پذیرفتند.

این در حالی است که منچستر یونایتد در فصل 2021/22 در حالی که کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود داشت، در روز 12 مارس سال 2022 میلادی، پا به پای تاتنهام در یک بازی دیدنی پیش رفت و در نهایت توانست با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست دهد.

در آن بازی کریستیانو رونالدو موفق شد سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند. رونالدو گل های خود در آن بازی را در دقایق 12، 38 و 81 به ثمر رساند. هری کین در آن بازی در دقیقه 35 گلزنی کرده بود و هری مگوایر هم در آن دیدار در دقیقه 72 یک گل به خودی زده بود.

در واقع اکنون برخی از کاربران شبکه های اجتماعی به این نکته اشاره می کنند که نبود کریستیانو رونالدو در جمع شیاطین سرخ موجب شده است تا روحیه جنگندگی این تیم پایین بیاید و در مواقع باخت تلاشی برای برگرداندن نتیجه نداشته باشد.

1470