تلاش الاتحاد برای هم‌تیمی کردن دو بازیکنی که در رئال مادرید هم‌‌تیمی بودند

تلاش الاتحاد برای هم‌تیمی کردن دو بازیکنی که در رئال مادرید هم‌‌تیمی بودند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که الاتحاد عربستان در این تابستان تلاش هایی برای جذب رافائل واران، مدافع فرانسوی حال حاضر منچستر یونایتد داشته است.

به گزارش فوتبالی، الاتحاد عربستان در این تابستان بازیکنانی مثل انگولو کانته، فابینیو و کریم بنزما را جذب کرده است و از آن ها در ترکیب اصلی خود استفاده می کند. الاتحادی ها به دنبال جذب رافائل واران نیز بوده اند.

رافائل واران در حال حاضر 30 سال سن دارد که برای یک مدافع همچنان سن خوبی است و می تواند در سطح اول فوتبال بازی کند. واران ترجیح داده است که فعلا در منچستر یونایتد باقی بماند. این در حالی است که الاتحاد سعی داشته است که با او تماس بگیرد و او را برای رفتن به عربستان قانع کند. از سوی دیگر الاتحاد عربستان برای این کار از کریم بنزما و انگولو کانته هم استفاده کرده است. بنزما و واران در رئال مادرید و تیم ملی فرانسه هم‌تیمی بوده اند و الاتحاد می خواسته است که در رئال مادرید هم این دو بازیکن را با هم هم‌تیمی کند اما ترجیح واران ماندن در منچستر یونایتد بوده است.

واران به همراه لیساندرو مارتینز دو مهره مهم در قلب خط دفاعی شیاطین سرخ هستند و واران به خاطر این که جایگاه خوبی که در ترکیب شیاطین سرخ دارد نمی خواهد این تیم را ترک کند. رافائل واران تا سال 2026 با شیاطین سرخ قرارداد دارد.

1470