رسمی؛ مهاجم چلسی به گالاتاسرای پیوست

رسمی؛ مهاجم چلسی به گالاتاسرای پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- حکیم زیاش که دوران حضورش در چلسی همراه با فراز و نشیب‌هایی بود، در حالی که دو فصل دیگر با این باشگاه لندنی قرارداد داشت، در نهایت از این تیم جدا شد و به قهرمان سوپرلیگ ترکیه پیوست. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌ و انتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ باشگاه گالاتاسرای بر سر انتقال حکیم زیاش به جمع شیرهای استانبول با باشگاه چلسی به رسیدند و این بازیکن راهی استانبول شد.

به گزارش فوتبالی، عملی شدن این انتقال منوط به تست‌های پزشکی موفق بود، که گفته شد این بازیکن ابتدا در تست های پزشکی باشگاه ترکیه ای رد شده همانطور که  چندی قبل مشابه همین اتفاق برای این بازیکن در فوتبال عربستان هم رخ داده بود و  این هافبک مراکشی که تا آستانه پیوستن به النصر پیش رفت و در نهایت نتوانست تست‌های پزشکی این باشگاه عربستانی را با موفقیت سپری کند. اما اینبار گویا تست های پزشکی این بازیکن در ترکیه با موفقیت همراه بوده و این بازیکن رسما به ستاره های گالا از جمله ایکاردی و مرتنز در فاز هجومی این باشگاه اضافه خواهد شد.

زیاش 30 ساله که سه سال پیش از آژاکس به چلسی ملحق شد، در 107 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 14 گل‌زده و 13 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.او همچنین با این تیم یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرده است.

1009