مشتری لالیگایی برای مدافع مازاد آرسنال

مشتری لالیگایی برای مدافع مازاد آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که آرسنال فقط می خواهد کیران تیرنی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر به صورت قطعی بفروشد، رئال سوسیداد تمایل به جذب قرضی این بازیکن دارد. تیرنی فصل گذشته حضور محدودی را ترکیب توپچی ها تجربه کرد و این وضعیت احتمالاً پس از ورود بازیکنان جدید و حتی با وجود مصدومیت تیمبر نیز بهتر نخواهد شد. این ملی پوش اسکاتلندی هنوز سه سال تا پایان قراردادش در ورزشگاه امارات فرصت دارد، به این معنی که آرسنال باید بتواند مبلغ معقولی برای فروش او طلب کند. و به گفته فابریزیو رومانو  توپچی ها هفته آینده به مذاکرات با رئال سوسیداد ادامه خواهند داد. 

به گزارش فوتبالی، رومانو اضافه می کند که این یک فرصت جدید برای تیرنی است که چهار سال پیش با 25 میلیون پوند از سلتیک به آرسنال پیوست. این بازیکن 26 ساله در تابستان امسال نیز به وستهم لینک شده بود اما لا رئال می تواند به او فرصت حضور در فوتبال لیگ قهرمانان اروپا را بدهد، زیرا فصل گذشته در لالیگا چهارم شده بود. تیرنی در مجموع 124 بازی برای آرسنال انجام داده است، اما 21 بازی از 27 بازی او در لیگ برتر در فصل 2022/23 از روی نیمکت بوده است. آرسنال در پنجره نقل و انتقالات کنونی چهار بازیکن ارشد خود را به خدمت گرفته است - مهمترین آنها گرانیت ژاکا، کاپیتان سابق، که ماه گذشته به بایرلورکوزن رفت - در حالی که کای هاورتز، دکلان رایس و یورین تیمبر را به خدمت گرفت.

گفتنی است  که تیم میکل آرتتا فصل 2023/24 خود را در لیگ برتر با پیروزی 2-1 خانگی مقابل ناتینگهام فارست در روز شنبه آغاز کرد.

1009