توافق پی‌اس‌جی با مهاجم تیم ملی فرانسه

توافق پی‌اس‌جی با مهاجم تیم ملی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی به برنامه ریزی برای تقویت ترکیبش در فصل آینده ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی، لوئیز انریکه سرمربی پی اس جی تایید کرد که این تیم همچنان به دنبال خرید چهره های جدید است و حالا رسانه های فرانسوی نظیر "فوت مرکاتو " و "رادیو مونته کارلو اسپورت" از توافق پی اس جی با رندال کولو موانی مهاجم فرانسوی آینتراخت فرانکفورت خبر داده اند.

در حقیقت دو هفته پیش کولو موانی به آینتراخت خبر داد که به دنبال ترک فوتبال آلمان است. اولویت این بازیکن این بود که به لیگ انگلیس ملحق شود اما گزینه حضور در پی اس جی برای او جذاب تر بود چرا که می تواند به کشورش برگردد و در ان جا بیشتر مورد توجه مردم فرانسه باشد. حالا پی اس جی پس از توافق با کولو موانی باید به سراغ باشگاه آینتراخت برود. باشگاه المانی برای این انتقال صد میلیون یورو خواسته است. 

اکیپ گزارش داده است که اولین پیشنهاد پی اس جی برای کولو موانی 70 میلیون یورو بوده است. مذاکرات در ساعات اخیر شدت گرفته است و کولو موانی می تواند خط حمله قدرتمند پی اس جی را در کنار بازیکنانی نظیر امباپه، دمبله، گونسالو راموس یا آسنسیو تشکیل بدهد.  پی اس جی البته شرایط خرید بردلی بارکولا وینگر باشگاه لیون را هم دنبال می کند.

پی اس جی سعی می کند که با خرید ستارگان فوتبال فرانسه، به این باشگاه هویت فرانسوی بیشتری بدهد و محبوبیت بیشتری را میان فوتبالدوستان این کشور جلب کند.

4125