میلان به دنبال نهمین خرید؛ چرخش ناگهانی مدافع مورد نظر منچستریونایتد به سوی اینتر

میلان به دنبال نهمین خرید؛ چرخش ناگهانی مدافع مورد نظر منچستریونایتد به سوی اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - با تماس های امروز مدیران دو باشگاه اینتر و بایرن مونیخ وضعیت بنحامین پاوارد روشن خواهد شد. به این ترتیب مدیران و سران اینتر متوجه خواهند شدکه  میتوانند برای جذب پاوارد تلاش کند یا باید بازیکن دیگری را در لیست خود جایگزین کنند. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته نسبت به این انتقال در رسانه های مختلف اخباری با چاشنی خوش بینی وجود داشت، اما خبری که اواخر عصر منتشر شد مبنی بر اینکه که توخل نظرش را نسبت به جدایی پاوارد تغییر داده اندکی از امید افعی ها کاسته شد. اینتر با خود بنجامین ‌پاوارد به توافق شخصی رسیده و برای این بازیکن پیشنهاد 30 میلیون یورویی به بایرن مونیخ ارائه کرده اما در مقابل باشگاه آلمانی برای ستاره فرانسوی خود 40 میلیون یورو می‌خواهد که تا این لحظه مورد موافقت سران اینتر قرار نگرفته هرچند خود پاوارد از عدم انتقال به اینتر ناراضی به نظر میرسد.

مارکو پلگرینو  خرید نهم احتمالی روسونری

مارکو پلگرینو مدافع میانی پلاتنسه آرژانتین در آستانه پیوستن به میلان و حضور در باشگاه قرمز و مشکی قرار دارد. طبق اعلام توتو اسپورت و فابریتزیو رومانو ارزش این انتقال حدود 4 الی 5 میلیون یورو خواهد بود. باشگاه آرژانتینی درصدی از فروش او را در آینده خواهد داشت.  

دنیله لونگو هم خبری مشابه رو در وبسایت خود کار کرده و فقط مبلغ انتقال رو‌ کمی بالاتر و حدود 6 الی 7 میلیون یورو‌ می داند. این بازیکن ۱۸۴ سانتی متری و ۲۱ ساله در رقابت های فصل گذشته لیگ آرژانتین در ۱۷ بازی که برای باشگاه خود به میدان رفت موفق به ثبت یک گل نیز شد و میتواند یک ذخیره مطمئن برای بازیکنای مثل توموری، کالولو و تیاو محسوب شود.

نیکولو زانیولو به جمع شاگردان امری پیوست

با اعلام باشگاه رسمی استون ویلا، نیکولو زانیولو هافبک تیم ملی ایتالیا و بازیکن سابق باشگاه رم در انتقالی قرضی به ارزش ۴ میلیون یورو راهی این تیم شده است. ویلا می‌تواند با پرداخت بند خرید ۲۳‌ میلیون یورویی به گالاتاسرای، انتقال او را دائمی کند. زانیولو که در فصل گذشته سوپر لیگ ترکیه در ۱۰ بازی موفق به ثبت ۵ گل برای تیم گالاتاسرای شد و در کنار بازیکنانی مثل ایکاردی و مرتنز و اولیویرا نقش پررنگی در قهرمانی اصلان ها در فوتبال ترکیه داشت حالا میتواند در لیگ برتر انگلستان بدرخشد. این بازیکن پیشنهاداتی را از لیگ عربستان نیز دریافت کرده بود اما ترجیح داد تا فوتبال خود را در قاره اروپا ادامه دهد.

یوونتوس به تلاش های خود  برای جذب براردی ادامه میدهد

طبق  گزارش روز جمعه نشریه گاتزتا دلو اسپورت، مدیران یوونتوس برای جذب دومنیکو براردی با مدیران باشگاه ساسولو در حال تماس مستمر هستند و باشگاه ساسولو برای فروش کاپیتان خود حداقل ۲۵ میلیون یورو می‌خواهد. این در حالی است که یووه قصد دارد در انتقالی قرضی همراه با بند خرید اجباری براردی را به خدمت بگیرد. این خبر در حالی منتشر شده که  جیووانی کارنوالی، مدیرعامل ساسولو اعلام کرده دومینیکو براردی جایی نخواهد رفت. وی اشاره کرده به جونتولی گفتم 17 آگوست آخرین روز است وگرنه نمی توانم جانشینی برای تو پیدا کنم. وی در ادامه اضافه کرد مذاکرات با باشگاه یوونتوس صحت دارد است، اما ما پیشنهاد رسمی و مناسبی از سوی بانوی پیر فوتبال ایتالیا دریافت نکرده‌ ایم.

1009