پیرلو، برادر فدریکو کیه‌زا را به خدمت گرفت

پیرلو، برادر فدریکو کیه‌زا را به خدمت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - لورنزو کیه زا مهاجم 19 ساله اولین قرارداد حرفه ای خود را با تیم سابق پدرش یعنی سمپدوریا به امضا رساند و تا 30 ژوئن 2026 با این تیم قرارداد بست.

به گزارش فوتبالی، فدریکو کیه زا در یوونتوس توپ می زند و حالا برادرش لورنزو، فیورنتینا را به مقصد سمپدوریا ترک کرده است. این مهاجم که در سال 2004 متولد شده، اولین قرارداد حرفه ای خود را به امضا رساند و در فصل آینده در سمپدوریا زیر نظر آندره آ پیرلو بازی خواهد کرد.

لورنزو که در آکادمی فیورنتینا رضا کرده، فصل گذشته به علت مصدومیت نتوانست به اندازه کافی بازی کند و در نهایت با اتمام قراردادش از تیم بنفش پوش جدا شد.  لورنزو حالا قراردادی سه ساله را با باشگاه سمپدوریا به امضا رسانده است. 

لورنزو توان حضور در پست بال چپ، هافبک هجومی و مهاجم کاذب را دارد که حالا در تیمی بازی می کند که پدرش هم در آن بازی کرده بود. در حقیقت انریکو کیه زا بین سالهای 1987 تا 1990 و در فصل های 93-1992 و 96-1995 در فیورنتینا بازی کرده بود و مجموعا در 54 بازی برای این تیم، 24 گل و یک پاس گل به ثمبت رسانده بود.

لورنزو حالا باید زیر نظر آندره آ پیرلو سرمربی جدیدسمپدوریا فعالیت کند .آندره آ سه سال پیش با برادر بزرگ تر خانواده یعنی فدریکو کار کرده بود و حالا باید تجربه کار کردن با لورنزو را به کارنامه خود اضافه کند.

4125