لو رفتن درگیری لفظی الخلیفی و امباپه پیش از آشتی‌کنان

لو رفتن درگیری لفظی الخلیفی و امباپه پیش از آشتی‌کنان

پایگاه خبری فوتبالی - سریال امباپه در شنبه هفته گذشته با یک چرخش جدید مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، پیش از بازی پی اس جی و لوریان، امباپه خواستار ملاقات با الخلیفی و لوئیز انریکه شد تا جلسه آشتی کنان برقرار شود. این بازیکن یکشنبه به تمرینات پی اس جی برگشت و امروز در مقابل تولوز اولین بازی رسمی فصلش را خواهد داشت.

اکیپ گزارش داده است که پیش از این ملاقات، تنش ها میان الخلیفی و امباپه به شدت بالا گرفته بود. در حقیقت در جلسه ای که در روز هفدهم مرداد میان الخلیفی و امباپه برگزار شده، مدیر قطری پس ای جی با خشم گفته است:" خواهیم دید، تو دیگر در پی اس جی بازی نخواهی کرد!" که مهاجم فرانسوی هم در جوابش گفته است:" چه چیزی را خواهیم دید؟ چه چیزی را ببینم؟ تو تنها مدیر تاریخ هستی که اجازه بازی کردن را به من نمی دهی!"

البته تنها چند روز بعد از آن جلسه، امباپه و الخلیفی با هم آشتی کردند. البته همچنان آینده کیلیان نامشخص است. این بازیکن تا 2024 با پی اس جی قرارداد دارد و اگر قراردادش را تمدید نکند، در آن زمان به بازیکن آزاد تبدیل شود اما در حال حاضر همچنان  خبر جدیدی در این زمینه وجود ندارد.

برخی تصور می کنند که جدایی نیمار باعث شده تا امباپه تصمیمش در مورد ترک پی اس جی را تغییر بدهد چرا که رابطه دو بازیکن برزیلی و فرانسوی اصلا خوب نبود.

4125