پیشتازان گلزنی در لیگ ۲۲ برای سپاهان هم دلربایی می‌کنند‌!

پیشتازان گلزنی در لیگ ۲۲ برای سپاهان هم دلربایی می‌کنند‌!

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان که از مدعیان درجه یک برای تصاحب عنوان قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌آید با شش امتیاز از دو بازی نخست خود صدرنشین جدول مسابقات شده است. 

به گزارش فوتبالی، طلایی‌پوشان که تا روزهای پایانی لیگ بیست‌ودوم مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌آمدند اما با یک تساوی نابه‌هنگام در خانه مقابل ملوان دوئل قهرمانی را به رقیب سرسخت و همیشگی خود یعنی پرسپولیس واگذار کردند،  برای دومین بار در طی سه فصل اخیر عنوان دومی رقابت‌های لیگ برتر از آن خود کردند.

زردها حالا به دنبال طلسم‌شکنی در این فصل هستند. ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان که از اشتباهات تیم خود در فصل پیش درس گرفته بود برای فصل جاری حسابی عزم خود را جزم کرده تا بتواند عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را برای سپاهان به ارمغان بیاورد و بعد از ۹ سال دوباره سپاهان را بر بام فوتبال ایران قرار دهد.

البته مورایس برای انجام این کار در پنجره نقل و انتقالاتی هم حسابی روی دست مدیران باشگاه سپاهان خرج گذاشته و مهره‌های سرشناسی مثل رضا اسدی، احسان پهلوان، عیسی آل کثیر و کاوه رضایی را به خدمت گرفته است.

سپاهان که در فصل قبل پس از استقلال دومین خط حمله برتر لیگ را با ۴۹ گل زده از آن خود کرد در لیگ ۲۳ هم ترک عادت نکرده و در دو بازی ابتدایی خود در فصل جاری ۵ بار دروازه رقبای خود یعنی تراکتور و ذوب آهن را گشوده تا در همین ابتدای کار، برای رقبای سر سخت خود خط‌ و نشان بکشد.

در این میان ستارگان سپاهان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر نفراتی هستند که پیش از آغاز لیگ، درخشش آن‌ها پیش بینی می‌شد؛ شهریار مغانلو و رضا اسدی دو بازیکنی که فصل گذشته در قامت مهاجم برای تیم‌هایشان یکه‌تازی کردند و جمعا ۲۴ گل را در لیگ بیست‌ودوم به ثمر رساندند حالا در فصل جاری با هم تیمی‌ شدن به شعبده‌بازی خود در پیراهن سپاهان ادامه می‌دهند و به دنبال دشت کردن اولین جام لیگ برتری خود هستند؛ مغانلو که فصل قبل با ۱۳ گل زده آقای گل شد بدون تردید به دنبال ربودن کفش طلای لیگ برتر برای دومین فصل پیاپی است و البته اسدی هم به دنبال التیام بخشیدن به روزهای خوب خودش است؛ بازیکن چند پسته‌ای که فعلا در اصفهان کاری جز درخشش انجام نمی‌دهد. 

۹۰۹۸