اهمیت ندادن مسی به جایزه توپ طلا!

اهمیت ندادن مسی به جایزه توپ طلا!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی که تاکنون موفق به بردن هفت جایزه توپ طلا شده، می گوید که بردن این جایزه برای هشتمین بار، اهمیتی برایش ندارد. 

به گزارش فوتبالی، بدون شک لیونل مسی یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و توانسته نامش را در تاریخ این ورزش ثبت کند. او حالا به طور کامل از فوتبال اروپا جدا شد و حالا می خواهد در اینتر میامی از زندگی اش لذت ببرد. مسی در سال 2022 موفق به فتح جام جهانی با تیم ملی آرژانتین شد و حالا کارشناسان معتقدند که بیشترین شانس را برای بردن جایزه توپ طلا را دارد و اگر این اتفاق بیافتد، مسی برای بار هشتم، برنده این جایزه خواهد شد. 

به نقل از سایت گل، مسی به ESPN گفت: "بارها گفته‌ام که توپ طلا از نظر جوایز فردی بسیار اهمیت دارد، اما من هیچ وقت به آن فکر نکرده ام. مهم ترین چیز برای من، جوایز گروهی هست. من خوش شانس بودم که توانستم به تمام جام ها در دوران فوتبالم برسم و بعد از فتح جام جهانی، دیگر کمتر به جوایز فردی اهمیت می دهم. مهم ترین جایزه زندگی من، قهرمانی جام جهانی بود. اگر برنده توپ طلا شوم، خوب است، اما اگر این اتفاق نیافتد، ناراحت نخواهم شد. من تمامی اهدافی که داشتم، رسیده ام و حالا اهداف جدیدی با اینتر میامی دارم."

4416