رسمی؛ جانشین ژاپنی فابینیو به لیورپول پیوست

رسمی؛ جانشین ژاپنی فابینیو به لیورپول پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – لیورپول انتقال خرید جدید خود، واتارو اندو، هافبک دفاعی اشتوتگارت را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به جدایی جوردن هندرسون، فابینیو، جیمز میلنر، نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین، تقویت خط میانی برای لیورپول امری غیر قابل اجتناب بود و این ماموریت حتی پس از جذب مک آلیستر و سوبوسلای، برای کلوپ به پایان نرسیده است. 

لیورپول، پس از باخت به چلسی در راه جذب لاویا و کایسدو، بر سر مبلغ 16 میلیون پوند برای جب اندو با اشتوتگارت به توافق رسید.

اندو که به عنوان جایگزین کایسدو به مرکز خط هافبک لیورپول اضافه خواهد شد، شماره 3 فابینیو که ماه گذشته به الاتحاد پیوست را بر تن خواهد کرد.

این بازیکن ژاپنی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت:" من در حال حاضر بسیار خوشحالم و از پیوستن به این باشگاه بزرگ هیجان زده ام. این اتفاق رویای من بود و حس فوق‌العاده ای دارد. همیشه رویای بازی در لیگ جزیره را داشتم و حالا با حضور در یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا، این رویا برایم به واقعیت تبدیل شده است. این اولین باری خواهد بود که در آنفیلد بازی می‌کنم و برای بازی کردن در مقابل طرفداران لیورپول، نمی‌توانم صبر کنم. من به عنوان یک بازیکن پست شماره 6 بازی می‌کنم وشکل بازی‌ام کمی دفاعی تر است. فکر می‌کنم از لحاظ دفاعی می‌توانم به تیم کمک کنم و نظم خوبی به میانه زمین بدهم. فکر می‌کنم این وظیفه من است."

2102