از دست رفتن مدال برنز جهان تیم میکس تپانچه با شکست مقابل چین

از دست رفتن مدال برنز جهان تیم میکس تپانچه با شکست مقابل چین

پایگاه خبری فوتبالی - تیم میکس تپانچه ایران با ترکیب هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی در فینال این ماده با شکست مقابل چین چهارم شد.

به گزارش فوتبالی ، در دومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان باکو تیم‌ میکس تپانچه بادی با ترکیب هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی در فینال این ماده در کنار تیم چین رقابت کرد و با شکست ۷ بر ۱۷ مقابل این تیم چهارم شد.

آن‌ها در مقدماتی با رکورد ۵۸۰.۱۶ در رده چهارم ایستاده و به فینال رسیده بودند. تیم‌های هند و ترکیه نیز برای مدال طلا رقابت خواهند کرد. هم‌چنین تیم دو ایران با ترکیب گلنوش سبقت‌الهی و جواد فروغی با رکورد ۵۷۴.۲۰ در رده بیست و یکم ایستاده و به کار خود پایان داده بود.

پیش از این تیم میکس تفنگ بادی با ترکیب امیرمحمد نکونام و شرمینه چهل امیرانی به مدال نقره رسید. هم‌چنین در روز نخست این مسابقات تیم تپانچه بادی زنان به مدال برنز رسید. دو تیم میکس تفنگ و تپانچه نیز در مقدماتی متوقف شدند. هانیه رستمیان، مینا قربانی، امیر جوهری خو، وحید گلخندان و سجاد پورحسینی به فینال تپانچه بادی نرسیدند.

تنها گلنوش سبقت الهی به فینال تپانچه بادی راه یافت که او هم در فینال به دلیل مشکل فنی و با تصمیم داور از خط مسابقه کنار گذاشته و هشتم شد و سهمیه المپیک از دست رفت. 

علی دوستی نیز در ماده اسکیت در حال رقابت است. تیراندازان ایران فردا در ادامه مسابقات در تفنگ بادی مردان و زنان رقابت خواهند کرد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و توزیع سهمیه المپیک از ۲۶ مرداد تا سوم شهریور با حضور ۱۰۱ کشور در باکو در حال برگزاری است. در این مسابقات در هر ماده چهار سهمیه المپیک توزیع می‌شود. هانیه رستمیان در دوره قبل مسابقات قهرمانی جهان در ماده تپانچه ۲۵ متر اولین سهمیه المپیک پاریس را برای کاروان ایران کسب کرده بود.

9989