جلب شدن توجه لیورپولی‌ها به سمت هافبک بایرن مونیخ

جلب شدن توجه لیورپولی‌ها به سمت هافبک بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول بعد از شکست خوردن در جذب مویزس کایسدو و رومئو لاویا، حالا به دنبال جذب رایان گراونبرخ، هافبک هلندی بایرن مونیخ است. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جوردن هندرسون و فابینیو را از دست داد و این 2 هافبک باتجربه راهی تیم های عربستانی شدند. یکی از مشکلات قابل توجه تیم یورگن کلوپ در فصل گذشته، خط هافبک این تیم بود. اگرچه این سرمربی آلمانی توانست در آغاز شروع پنجره نقل و انتقالاتی، الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبوسلای را برای تقویت خط هافبک خود جذب کند، اما واضح است که هنوز به بازیکنان بیشتری در خط هافبک نیاز دارد. 

لیورپول به سراغ لاویا رفت، اما مذاکرات با ساوتهمپتون نتیجه نداد و در نهایت راهی چلسی شد. قرمزها در ادامه برای هایجک کردن مویزس کایسدو از برایتون تلاش کرد، اما این هافبک اکوادوری ترجیح داد که به قولش با چلسی وفادار بماند و در ازای 115 میلیون یورو به آبی های لندن پیوست تا تاد بولی در این بازار نقل و انتقالاتی، 2-0 لیورپولی ها را شکست دهد.

حالا یورگن کلوپ به دنبال خرید رایان گراونبرخ، هافبک هلندی بایرن مونیخ است که در فصل گذشته خیلی فرصت بازی کردن پیدا نکرد و به دنبال راهی برای خروج از این باشگاه است.

4416