وقتی پیشکسوت فولاد، با گریه ورزشگاه را ترک کرد

وقتی پیشکسوت فولاد، با گریه ورزشگاه را ترک کرد

پايگاه خبری فوتبالی- ابراهیم تهامی در پایان بازی شب گذشته فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان، از رفتار مدیریت باشگاه فولاد و پیشکسوت این تیم گله‌مند بود.

به گزارش فوتبالی، در دیدار هفته دوم لیگ برتر، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان ویسی به پایان رسید.

ابراهیم تهامی پیشکسوت فولاد و ملی پوش سال‌های گذشته ایران در تمرین پایانی این تیم برای تقابل با صنعت نفت حاضر شده بود و همچنین بازی دو تیم را از نزدیک تماشا کرد.

در حاشیه این بازی اتفاقاتی رخ داد و درگیری‌هایی به وجود آمد تا یکی از بازی‌های پرحاشیه هفته دوم، دربی خوزستانی‌ها باشد.

تهامی پیشکسوت فولاد که از این اتفاقات رخ داده و رفتار مدیریت و پیشکسوت دیگر این تیم گله‌مند بود گفت: این عزیزان مانند برادران من هستند اما از آن ها بسیار ناراحت هستم. از ابتدا تا پایان بازی در وی آی پی در کنار هم در حال تماشای دربی بودیم اما یک باره بدون این که با من خداحافظی کنند، رفتند. یعنی برد و باخت آنقدر اهمیت دارد که دوستی ها فراموش شود و این طور به من بی توجهی کنند؟ بعد از این رفتار آن ها دیشب فقط گریه می کردم و با اشک ورزشگاه را ترک کردم. این حق من نبود. مردم می گویند تهامی اسطوره است اما من چه اسطوره ای هستم که دوستان نزدیکم با من این گونه رفتار کردند.

1999