ذوب‌آهن صفر - سپاهان دو/ سپاهان در اصفهان شانه به شانه پرسپولیس/ ذوب یارای مقاومت نداشت

ذوب‌آهن صفر - سپاهان دو/ سپاهان در اصفهان شانه به شانه پرسپولیس/ ذوب یارای مقاومت نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان برنده دربی اصفهان شد. (مشاهده خلاصه بازی)

هفته دوم لیگ برتر

ذوب آهن - سپاهان ساعت 21:00

ورزشگاه: فولاد شهر

ترکیب ذوب آهن:

حبیب فرعباسی،محمد قریشی،آرش قادری، شایان مصلح،امیرحسین جدی ، جلال مداحی، عرفان معصومی، فردین یوسفی، سجادآشوری، محمدجواد محمدی، محمدحسین اسلامی

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمد‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

کارت زرد: 

رضا اسدی دقیقه (79) سپاهان

 فردین یوسفی دقیقه (88) ذوب آهن

کارت قرمز: -

 شرح گل:

ذوب آهن صفر - سپاهان یک : در دقیقه 50 پاس رضا شکاری برای شهریار مغانلو با سوت داور به پنالتی ختم شد. رضا شکاری پشت توپ ایستاد و با وجود اینکه فرعباسی جهت ضربه او را تشخیص داده بود، توپ را وارد دروازه کرد. 

ذوب آهن صفر - سپاهان دو: در دقیقه 65 شهریار مغانلو روی یک ضدحمله سریع در زمین ذوب آهن و در حالی که یک مدافع او را اسکورت می‌کرد، صاحب توپ شد. شهریار توپ را پیش برد و پس  اینکه یک حرکت تکنیکی با پا عوض کردن توپ را روی پای چپ خود آورد و با یک ضربه دقیق که به پاشنه تیرگ دروازه خورد و سپس به تور چسبید، فرعباسی آماده را برای دومین مرتبه مغلوب کرد.

مهمترین اتفاقات نیمه اول:

دقیقه ١۶: همکاری حسین نژاد و شهریار به یک شوت آرام توسط مغانلو ختم شد که فرعباسی توپ را به آغوش کشید.

دقیقه ٢۴: ضربه شکاری از دهانه دروازه روی پاس خوب زکی‌پور به اوت رفت.

دقیقه ٢۶: پاس زیبای حسین‌نژاد هافبک جوان سپاهان در عمق خط دفاعی سپاهان به مغانلو رسید ولی ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد.

دقیقه ٣٣: شوت رامین رضاییان روی یک ضربه ایستگاهی کار شده با اختلاف دو سه متری اما سرکش و مهارناشدنی راهی اوت شد.

دقیقه ٣٩: ضربه سر رامین رضاییان روی ارسال زکی‌پور به مدافع ذوب‌اهن برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۴: ضربه حسین‌نژاد با تکل بلند معصومی مدافع ذوب راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۵: ارسال تماشایی حسین‌نژاد در محوطه شش قدم با ضربه سر رضا اسدی همراه شد و با فاصله کمی راهی اوت شد تا یک موقعیت خطرناک دیگر برای سپاهان از دست رفته باشد.

دقیقه ١+۴۵: ارسالی که پشت مدافعین ذوب آهن به احمدزاده رسید، با واکنش خوب فرعباسی به گل نرسید. داور البته این صحنه را آفساید اعلام کرد.

مهمترین اتفاقات نیمه دوم:

دقیقه 57: ذوب آهن چند دقیقه ای می شود با ارسال از چپ و راست سپاهان را در زمین خودی حبس کرده است. نیازمند در همین دقایق دو بار با خروج های خود ارسال های بازیکنان میزبان را به کناره های زمین دفع کرد.

دقیقه 58:ضربه آشوری از پشت محوطه جریمه به تیرک عمودی دروازه سپاهان برخورد کرد و در برگشت بازیکنان سپاهان شوت دیگری را بلوکه کردند و کرنر دادند.

دقیقه 72: یگ حرکت دیدنی و تکنیکی دیگر از حسین‌نژاد موقعیت بسیار خوبی برای سپاهان و اینبار احمدزاده فراهم کرد و در شرایطی که این بازیکن اعتقاد به خطای دست در محوطه جریمه داشت، شوت او پس از برخورد به مدافع ذوب آهن به کرنر رفت.

دقیقه ۸۴: شوت مهاجم ذوب آهن با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 4+90: ارسال پویا مختاری در محوطه جریمه با ضربه سر باقر پسند در حال ورود به دروازه بود که به تیرک افقی برخورد کرد تا برای دومین مرتبه در طول دربی تیرک دروازه مانع فروپاشی دروازه پیام نیازمند شده باشد. در بازگشت هم ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۵+90: شوت رامین رضاییان روی یک ضد حمله سریع از سوی سپاهانی‌ها با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

2636