بازگشت خواهر ستاره چلسی برای فینال جام جهانی زنان

بازگشت خواهر ستاره چلسی برای فینال جام جهانی زنان

پایگاه خبری فوتبالی - انگلیس با نتیجه سه بر یک در مقابل استرالیا در سیدنی پیروز شد و به فینال جام جهانی زنان راه پیدا کرد که لورن جیمز در این بازی حضور نداشت اما آیا خواهر ستاره تیم مردان چلسی در فینال مقابل اسپانیا حضور خواهد داشت؟

به گزارش فوتبالی، تیم زنان انگلیس با گلهای الا تون، لورن همپ و السیا روسو در مقابل استرالیا پیروز شد و به فینال جام جهانی زنان راه پیدا کرد. تون گل اول را به ثمر رساند که سم کر با یک شوت تماشایی کار را به تساوی کشاند اما  دو گل انگلیس باعث شد تا میزبان راهی بازی رده بندی شود و به مصاف سوئد برود.

لورن  خواهر ریس جیمز یکی از ستارگان تیم ملی زنان انگلیس است که در مرحله گروهی خوش درخشید اما حرکت ناخوشایندش در لگد کردن میشله آلوزی از نیجریه باعث شد تا با کارت فرمز مستقیم داور مواجه شود و دو جلسه محروم شود. این بازیکن در دو بازی اخیر غایب بوده است اما بالاخره برای فینال برمی گردد. 

جیمز بازیهای یک چهارم نهایی مقابل کلمبیا و نیمه نهایی مقابل استرالیا را از دست داد اما با پایان محرومیتش در فینال باز خواهد گشت و ویگمن می تواند روی او حساب کند.  البته مشخص نیست که آیا لورن در فینال فیکس خواهد بود یا نه اما قطعا صاحب دقایقی می شود. 

4125