هزینه 100 میلیونی پی‌اس‌جی برای خرید دو مهاجم فرانسوی

هزینه 100 میلیونی پی‌اس‌جی برای خرید دو مهاجم فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی حاضر نیست که به این سادگی ها از بازار نقل و انتقالات عقب بکشد و همچنان به دنبال خرید دو بازیکن دیگر هستند.

به گزارش فوتبالی، لوپاریزین گزارش داده است که پی اس جی شرایط دو مهاجم فرانسوی را دنبال می کند. آنها برای جذب رندال کولو موانی مهاجم فرانسوی آینتراخت فرانکفورت 80 میلیون یورو پیشنهاد داده اند و در نظر دارند که بارکولا وینگر باشگاه لیون را هم با 20 میلیون یورو به خدمت بگیرند تا با پکیجی 100 میلیون یورویی صاحب دو تا از  مهمترین مهاجمان حال حاضر فوتبال فرانسه شوند.

پی اس جی در این تابستان خریدهایی نظیر گونسالو راموس، مارکو اسنسیو و عثمان دمبله را در خط حمله خود داشته و با ماندنی شدن امباپه صاحب یکی از بهترین خط حمله های فوتبال اروپاست اما به نظر می رسد که الخلیفی همچنان حاضر نیست که از خرید عقب بکشد و در نظر دارد که کولو موانی و بارکولا را هم به ترکیبش اضافه کند.بردلی بارکولا که فقط 20 سال سن دارد، توان بازی در همه پست های خط حمله را دارد و به نوعی می تواند نقش ذخیره دمبله و امباپه را داشته باشد. کولو موانی نیز می تواند با گونسالو راموس برای خط حمله رقابت کند تا لوئیز انریکه صاحب یکی از باکیفیت ترین خط حمله های فوتبال اروپا شود.

4125